Plaats reactie
1
ben pas in het bezit van nieuwe laptop, acer aspire, maar dat vista, werkt toch vreemd ten opzichte van windows xp waar ik al jaren mee werk.
Nu de volgende vragen, heb een paar nieuwe mappen aangemaakt, met ducumenten, en deze bewaard, maar na heropening geeft het aan: "deze wijziging is niet toegestaan omdat de selectie is vergrendelt " links onderaan op het scherm. Hoe kan ik het ongedaan maken.

Het systeem meld ook dat je nog een resterende tijd hebt voor office home and student 2007, dan moet je je aanmelden en het kopen. Ben terug gegaan naar de bovenvermelde winkel, en deze deelde mij mede dat ik dat altijd appart erbij moet kopen. Is da zo ?

Groeten kepten
2
Dit is meestal het gevolg van het verstrijken van de "probeertijd" van de
evaluatie versie van Word/Office die op een nieuwe computer is meegeleverd. Ik
geloof dat dit 30 dagen is.
Voordat die periode om is, moet je je Office versie aanmelden en betalen voor het verdere gebruik van Office.
Ben terug gegaan naar de bovenvermelde winkel, en deze deelde mij mede dat ik dat altijd appart erbij moet kopen. Is da zo ?
Inderdaad is dit zo.

Bedrijven zoals Acer, HP enz.. leveren software op een nieuwe PC mee die je maar tijdelijk kan gebruiken. Hierna krijg je de mogelijkheid dit programma aan te kopen.

Omdat het hier gaat om Office 2007, kan ik je het gratis te downloaden Open Office aan raden.
Dit is de gratis variant van Microsoft Office en kan je downloaden via de volgende website.

http://nl.openoffice.org/

Deze versie is geheel in het Nederlands en is geheel compatible met Microsoft Office.

Groet Maxstar
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
bedankt, nu heb ik echter het programma office.org gedownlode, en verschijnt op mijn bureaublad, maar mijn documenten werken nog niet ? kan ze nog niey openen.

gr

kepten
5
Documenten die gemaakt zijn en Microsoft Office kan je zonder problemen importeren in Open Office
Verder werk Open Office op een identieke manier als Microsoft Office, alleen is Open Office gratis.

Maar welke problemen heb je momenteel?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
6
bedankt voor reactie, over mijn probleem met office, heb nu microsoft office 2007 geinstaleerd, op vista besturingsysteem, en werkt perfect, ik "dacht" dat dit niet kon.

Nu echter heb ik op mijn bueaublad van mijn Acer Aspire heel veel reclame ( af fabriek )welk ik niet gebruik, hoe krijg je dit er van af.

groetjes Kepten
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”