Plaats reactie
1
Hey,

is het mogelijk om Windows XP te updaten naar Windows Vista, zodat ik Vista weer kan updatenen naar Windows 7, dat is namelijk wel mogelijk, maar XP naar Vista weet ik niet.

Groetjes,
Tweety
Tweety heeft dit bericht gepost!
3
Windows XP kan je niet updaten naar Windows 7, en dat bedoel je waarschijnlijk?
Windows XP kan je updaten naar Windows Vista.
Windows Vista kan je updaten naar Windows 7
Maar heb je wel voor alle drie deze Windows versie een licentie. ::)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
4
Zit je ons nou voor de gek te houden?
Hier staat een uitleg.
Eerste hit op Google.

Als je in je 'even voorstellen' post iets bescheidener was geweest hadden wij een betere indruk van je gekregen.
Ervaring met phpBB, hacken, en de uitdrukking 'ik weet zeer veel van' geeft hier de indruk dat je geen stap-voor-stap uitleg nodig hebt.
Maar nu blijkt dat je zo'n beginner bent die nog nooit van Google heeft gehoord.

Je voordoen als iemand die het eigenlijk allemaal wel weet, is altijd gevaarlijk.
Zeg maar Duncan.
5
Google lag er net uit, teminste, hij laadde pagina niet;P.

Groetjes,
Tweety
Laatst gewijzigd door Maxstar op 26 jun 2011 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet hele berichten quoten graag!
Tweety heeft dit bericht gepost!
7
@Tweety
Google ligt eruit :eek: dit is dan de eerste keer dat ik dat hoor dat Google niet bereikbaar is. ;D
Maar on-topic we zitten hier niet in het off-topic hoekje waar dit soort berichten wel gedoogd zijn tot op zekere hoogte M.U.V. schuttingtaal.
Maar heb je iets aan de gekregen adviezen Tweety waarvoor wij Google niet eens hoefden te raad plegen. ;)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
8
Het is niet mogelijk, heb geen vista schijfjes, enkel van Windows 7 heb ik er drie. Sluit deze maar.

Groetjes,
Tweety
Tweety heeft dit bericht gepost!
9
Topics worden hier niet gesloten Tweety, alleen in de sectie 'Infectie problemen (HijackThis / DDS logs)' 8)
Als je geen installatie discs hebt van Vista begrijp ik sowieso je vraag niet gezien het updaten van XP naar Vista?
Als die drie installatie discs (legaal!) van Windows 7 geen 'upgrade' versies zijn kan je deze toch direct installeren zonder allerlei poespas met upgrades zoals al is aangegeven door Wessel en Forza, en tevens is dit overal terug te vinden op het WWW. ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
luister
ik ben een simpele man,die gewoon heerlijk met de pc werkt,en alles gewoon doet.
hiermee bedoel ik programmás installeren,schijfcontrolle en formateren ,defragmenteren etc.
Ik heb xp,wat mij goed bevalt,mocht ik graat windows 7 willen of vista willen ,dan koop ik heel simpel het betreffend programma,en ben er zo mee klaar.
Wat jij wilt,is voor mij veel te ingewikkelt,dus ik doe het simpel
Gr ton
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”