Plaats reactie
18
Heb er 2 van de 4 kunnen doen.
Download and manually install the pieces of the update individually.
KB971512
KB971513
KB971514
KB960362
Daarna weer BSOD, dit keer 0x0000008E.
19
Geert160 schreef:Heb er 2 van de 4 kunnen doen.
Download and manually install the pieces of the update individually.
KB971512
KB971513
KB971514
KB960362
Daarna weer BSOD, dit keer 0x0000008E.
Hier staat ook nog een uitleg.
http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;903251" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
This problem may occur if the computer is infected with a variant of the HaxDoor virus.
Die kans is zeer klein.
MBAM en AVG hebben een scan gedaan.

Nu heb ik die 2 updates effe verborgen, heb .net framework er nog eens af gedaan en .net framework 4.0 er op gezet.

Ben van de website van ASUS alle laatste drivers aan het downloaden en een bios update aan het doen.

Daarna ga ik via een update tooltje van ASUS proberen updates te doen.

Afwachten dus :D
21
Was het niet zo dat de nieuwst .NET framework versie geen oudere versies bevat, dus dat je deze gewoon altijd moet laten staan?
23
Die full-setup is alleen voor versie 4.0 en zal wel betekenen dat het een complete install is en geen internet installer.
Installeer eens de voorgaande versies van .NET framework als deze niet meer staan geinstalleerd, want het kan best zijn dat de updates voor een van deze versies is, waardoor je mss deze BSOD krijgt.
http://www.filehippo.com/download_dotnet_framework_3/" onclick="window.open(this.href);return false;
24
Wessel schreef:Was het niet zo dat de nieuwst .NET framework versie geen oudere versies bevat, dus dat je deze gewoon altijd moet laten staan?
IDD
Elke versie van .Net Framework heeft een andere functionaliteit.
"oudere versies" moet je dus idd gewoon laten staan. Dat zijn geen updates, en je kunt dus feitelijk niet spreken van 'oudere versies'.
Het is niet zoals Java waarbij je de oudere versies wel gewoon veilig kunt verwijderen (is zelfs aan te raden). Maar dat terzijde.

[offtopic] @Wessel, Mooie avatar trouwens. Pas veranderd? [/offtopic]
Zeg maar Duncan.
25
Chato schreef:Elke versie van .Net Framework heeft een andere functionaliteit.
Staat dit ook ergens beschreven, of is dit software afhankelijk?

En ja ik heb een nieuwe avatar mooi he :w00t: :D en nee het is niet mijn vriendin :eek: shit :eek:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”