Plaats reactie
1
Mijn gebruikersaccount op mijn XP computer is verdwenen, en kan nu ook niet meer inloggen via het welkomst scherm.
Alleen het Administrator account staat er nog, maar daar weet ik het wachtwoord niet van en heb ik trouwens ook nooit ingesteld.
Ik heb gister niets bijzonders gedaan alleen wat geruimd en de beschikbare updates geinstalleerd.
2
systeemherstel naar een paar dagen voorheen ???
crtl-alt-del tezamen indrukken ??enkel bij het opstarten te gebruiken !!
wat zegt gebruikers account in controlpanel ??
3
Hoi,
in Uitvoeren type: control userpasswords2 en Enter.
Automatisch inloggen, als je enige gebruiker bent, gaat via het
vinkje weg halen bij : Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord op geven om deze computer te kunnen gebruiken.
Dat is alles.
Groet Piet.
4
Het probleem is juist dat ik niks meer kan met de computer, ik kan niet inloggen dus niet naar systeemherstel en uitvoeren.
Het systeem stopt bij het welkomstscherm waar ik alleen kan inloggen als administrator en mijn eigen account is verdwenen, van administrator heb ik geen wachtwoord en ook nooit ingesteld. :conf:
De veilige modus heb ik getracht te starten maar dan kom ik op hetzelfde uit, ook alleen administrator.
Mijn eigen account is spontaan verdwenen, waardoor ik niets meer kan aanvangen met de computer, tenzij ik achter het wachtwoord van de administrator kan komen.

De computer is een HP pavvilion A1050y
Misschien dat jullien hier meer mee kunnen.
7
http://www.pcwebplus.nl/tsoft/xpgebracc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
register : h k l m -software- microsoft - windows nt- current version - profile list .................. zie naar 01/02/03/04/05 dit zijn uw " sid " vermeldingen , DAAR moet uw account naam in staan
probeer even chksd ? ( ex scandisk )
%systemdrive%documents and settings/ gebruikersnaam ???
cmd : net user/? ... ?? staat uw naam er nog in ?
c:windows\system32\tsdiscom.exe ... wat zegt deze opdracht ?? dubbel klik erop en al uw accounts komen eraan
veel geluk ;) ;)
8
Om het bovenstaande bericht iets te verduidelijken gaat het om de onderstaande sleutel.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList Afbeelding Probeer ook eens het volgende, want misschien is alleen de vermelding van het "account" verdwenen bij het aanmeldscherm (welkomst venster).
Druk bij het aanmeldscherm op CTRL+ALT & (2 x) op DEL
Nu krijg je het klassieke aanmeldvenster te zien, geef hier eens jouw gebruikersnaam op en probeer in te loggen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
bedankt Maxstar voor de juiste indicatie (profil list )
maar onze vriend die kan hiermede niks doen (slecht gelezen in zijn post :-[ )hij moet een paswoord recovery cd maken en dan een tip : gooi alle paswoorden buiten .....
https://lastpass.com/misc_download.php" onclick="window.open(this.href);return false;
heb bij mij nagezien met hetzelfde probleem : wachtwoord .... vergeten
ik heb het op een iso cd staan +/- 8MB
indien je het niet kan ophalen zeg me waar ik het posten ;)
10
Dat ziet er wel erg ingewikkeld uit het wachtwoord kraken, hoop dat het gaat lukken.

En dat van het register is voor mij helemaal abacadabra :conf:

Met dit CTRL+ALT & (2 x) op DEL krijg een vakje waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord op moet geven.
Bij gebruikersnaam staat er administrator, maar daar heb ik dus geen wachtwoord van.
11
daantjuh schreef:Met dit CTRL+ALT & (2 x) op DEL krijg een vakje waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord op moet geven.
Bij gebruikersnaam staat er administrator, maar daar heb ik dus geen wachtwoord van.
Verander "Administrator" eens in je eigen inlognaam en probeer dan eens in te loggen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Ik kan nu wel inloggen maar krijg nu steeds de melding dat het gebruikersprofiel beschadigd is, ik heb al een nieuw account aangemaakt die kan ik zonder problemen via het welkomsvenster opstarten.
Is het verstandig om alles hiernaar over te zetten en het beschadigde account te verwijderen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”