Plaats reactie
1
Ik heb laatst mijn computer opnieuw geinstalleerd met de packerd bell versie van Vista, en krijg nu sinds gisteren elke keer de volgende error, en de computer wordt alleen maar weer trager en trager.

msb.exe werkt niet meer.
2
Hi,
Vermoedelijk is dat malware hoewel er een NewSoft Technology Corporation is die
een Pmsb applicatie uitbrengt.
Wat ik er over gelezen heb is dat dat soms verandert wordt in msb.exe en dan de
processor, te zien in taakbeheer, wel tot 100% belast.
Misschien weet Maxstar hier meer over.
Groet Piet.
4
Ik zal dit straks na het eten even doen, nu helaas geen tijd meer.
Ik hoop dat het oplgelost kan worden, want het is behoorlijk vervelend moet ik zeggen. :evil:
5
Hi,
heel vervelend, ik heb net je logje bekeken en dat is niet best.
Ik vermoedde al zoiets en het wordt nu dus een hele ingreep, ik
hoop voor je dat je geen nasleep overhoudt.
Groet Piet.
6
Ja het is erg vervelend want ik heb een nieuwe Windows installatie pas terug gedaan hoor. Dus hoe kan dit virut dan op mijn computer gekomen zijn.
Ik vindt Vista helemaal niks dus denk zelf dat her daardoor komt, hiervoor had in weer XP geinstalleerd en dat ging allemaal goed totdat ik dit scherm steeds kreeg en toen heb ik er maar weer de packard bell Vista op gezet omdat die andere illegaal was. Afbeelding
8
Bedankt voor de info, ik ga dit straks even doorlezen en dan Windows maar weer opnieuw installeren.
Als ik dit allemaal weer gedaan heb mag ik dan nog weer zo'n logje plaatsen zodat je kan kijken of alles nu wel oke is^^
9
calimero schreef:Bedankt voor de info, ik ga dit straks even doorlezen en dan Windows maar weer opnieuw installeren.
Als ik dit allemaal weer gedaan heb mag ik dan nog weer zo'n logje plaatsen zodat je kan kijken of alles nu wel oke is^^
Suc6 met installeren, en je mag daarna nog een logje ter controle plaatsen hoor in het HJT topic.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”