Plaats reactie
1
Omdat Windows Vista stopt met updates en ik een Windows 10 Pro NL cdrom heb zou ik deze graag willen installeren op mijn laptop. Geld voor een nieuwe laptop is niet voorradig op dit moment ::). Kan ik dit zonder problemen doen na een back-up van al mijn bestanden en programma's? Moet ik eerst alles eraf gooien en mijn laptop schoon maken?
Alvast vriendelijk bedankt voor de reactie
4
Moni62 schreef:Hoe kan ik dat zien op mijn laptop? Bedankt voor je reactie
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Moni62 schreef:Goeie morgen er staat op 32/64bit waarschijnlijk allebei? Het is een nieuwe
Als alles zo laat als nu zou je voor de 32 bit moeten kiezen.
Maar zou je je interne geheugen verhogen je heb nu:
1 maal 2048.
1 maal 1024 <== deze zou je kunnen vervangen voor 2048.
Dan zou je de 64 bit kunnen installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Ik ben geen techneut en hoe ga ik mijn interne geheugen verhogen? Kan ik dat zelf doen of moet ik dat laten doen? En misschien een rare vraag maar wat is het verschil tussen 32 en 64 bit? 
15
Moni62 schreef:Ik ben geen techneut en hoe ga ik mijn interne geheugen verhogen? Kan ik dat zelf doen of moet ik dat laten doen? En misschien een rare vraag maar wat is het verschil tussen 32 en 64 bit? 
Even kort over de Bits:
64-bit versies van Windows kunnen meer geheugen gebruiken dan 32-bit versies van Windows. Het schakelen tussen processen wordt daardoor versneld.
Hier heb ik een filmpje:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”