Gesloten
167
Ik zie het verband niet tussen gebruiker dorado en  bericht #143 en #151.
Zie de rode kaders in onderstaand screenshot. Afbeelding De instellingen in MSCONFIG staan normaal. Herstart de computer nogmaals. Start Windows dan wel in Normale modus ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
168
Fluisteraar54 schreef:Stap 1 van #151 kan ik niet uitvoeren. Er verschijnt de volgende foutboodschap: ConEmuSetup.161206 is geen geldige Win32-toepassing. 
Er staat in posting #151 ook het volgende:
*  Je kan i.p.v. ConEmu ook de  Opdrachtregel  met Administratorrechten gebruiken.
Doe dat dan dus.
Afbeelding
170
Het rapport van stap 1 ziet er als volgt uit:
---------- C:\WINDOWS\SOFTWAREDISTRIBUTION\REPORTINGEVENTS.LOG
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door Fluisteraar54 op 22 jan 2017 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
172
@Fluisteraar54,
Lees bericht #167 nog even en antwoordt de gestelde vraag
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
174
Mooi. Wat is de status bij Windows Updates nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
175
Het scherm is nog steeds hetzelfde. Ik heb nu op Naar updates zoeken geklikt. En nu wordt er dus naar updates gezocht. Heeft u een fout kunt vinden in het systeem? En waarom stopt het systeem  op een gegeven moment niet gewoon met zoeken? Ik heb het wel eens 2 dagen laten zoeken en ben er toen maar mee gestopt. Jammer, dat dit niet geregistreerd wordt, nu lijkt het net of er nooit naar updates wordt gezocht.
176
Heeft u een fout kunt vinden in het systeem? En waarom stopt het systeem  op een gegeven moment niet gewoon met zoeken?
Windows Update is soms van slag en kan eindeloos blijven zoeken. Waarom dat zo is dat kan alleen Microsoft beantwoorden.
Jammer, dat dit niet geregistreerd wordt, nu lijkt het net of er nooit naar updates wordt gezocht.
De update-history is enkel gereset. De updates zelf zijn behouden gebleven.

Blader met de verkenner naar de map C:\Program Files\Tweaking.com\Windows Repair (All in One)\Logs.
Post alleen de logbestanden die groter zijn dan 0 bytes als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
178
Afbeelding Misschien nog eens proberen. Op welk van de twee downloadknoppen moet ik klikken? Ik heb de eerste keer de onderste knop gebruikt.
179
Gebruik de knop "Direct Download" onder het kopje "installer (31.28 MB)".
Let op: Vink nu bij het repareren alleen aan: "Repair Windows Updates".
Post de logbestanden indien aanwezig, zie bericht #176
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Terug naar “Windows Vista”