Plaats reactie
1
Nadat ik stappen heb gevolgd die hier op het forum zijn geplaatst om mijn updates van Windows Vista binnen te halen( KB 3185911, KB 3183431, KB 3191203) zijn er diverse updates binnen gekomen. Echter na die datum blijft mijn laprop weer zoeken en is het CPU van mijn laptop nog steeds hoog 60-100 %.  Wat zou er nu aan de hand kunnen zijn?
Alvast super bedankt voor de reactie.
2
Ondersteuning voor Windows Vista wordt door Microsoft beëindigd op 11 April 2017.
Er komen daarna geen (beveiligings)-updates meer voor deze Windows versie. Het is daarom aan te raden Windows Vista te vervangen.

Doe het volgende:
Klik op Start en type cmd in het witte invoerveld.
Rechtsklik op cmd in de lijst die verschijnt en klik op Als administrator uitvoeren.
Een zwart venster verschijnt. Kopieer onderstaande code, plak dat in het zwarte venster middels rechtsklik - plakken en druk dan op de enter-toets.
wmic qfe list brief /format:texttablewsys > "%USERPROFILE%\desktop\hotfix.txt"
Wacht geduldig tot dit commando klaar is. Het bestand hotfix.txt wordt op je bureaublad geplaatst.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Prima nu.
Doe eerst het volgende:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Dubbelklik op FRST.exe of FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
Hoi dank je wel ik heb de bestanden bijgevoegd
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
- Search App by Ask
- SweetIM for Messenger 3.3
- SweetIM Toolbar for Internet Explorer 3.9
Herstart de computer.

Stap 2:
Heb je bewust een proxy-server ingesteld ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
SweetIM for Messenger 3.3

- SweetIM Toolbar for Internet Explorer 3.9 kan ik beide niet vinden de eerste heb ik verwijderd en voor stap 2 nee dat heb ik niet gedaan . Ik ga nu opnieuw opstarten
10
Oke, doe nu het volgende.

We gaan Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
Ok heb ze gevonden en via revo uninstaler ga ik die anderen ook verwijderen nu gefixt en bijlage bijgevoegd. Dank je wel voor je geduld 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Hij blijft bij de eerste maar zoeken naar updates ..en op annuleren drukken werkt niet ( het venster blijft open )waardoor ik de andere niet kan proberen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”