Plaats reactie
1
Ik ben nieuw op dit forum. Heb problemen met update Vista. Als ik updates wil ophalen blijft hij eindeloos zoeken, er gebeurt verder niets. Nu heb ik alle bovenstaande handelingen uitgevoerd, nadat ik een systeemkopie heb teruggezet van een datum waarop alles nog normaal werkte. Dat hielp niet. Daarna fix-it, etc etc.
Nu ben ik zover dat ik een logbestand wil plaatsen als bijlage in bovenstaande "stap 3". Dat lukt mij echter niet, ik kan klikken op BLADEREN wat ik wil, maar ik kan geen bijlage plaatsen. Wat doe ik fout? Toch maar hieronder vast het logbestand als bijlage geplaatst.
Alvast veel dank voor uw hulp,

Jan Volendam
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en welkom op het forum,

Ik heb dit bericht even opgesplitst naar een eigen onderwerp.

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commaprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Tot mijn starre verbazing heeft Vista ineens spijt gekregen van de de veroorzaakte storingen en is na enkele malen opnieuw opstarten vandaag toch ineens updates gaan downloaden en er zijn maar liefst 39 updates geïnstalleerd. Dat moet toch ongetwijfeld veroorzaakt zijn door de ingrepen die ik gisteren aan de hand van dit forum heb gedaan. HEEL HARTELIJK DANK HIER VOOR!!!!
Ook voor de nieuwe suggesties hierboven Maxstar!
Graag blijf ik lid van dit forum, het is goud waard.

Jan Volendam.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”