Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

almeran16
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Eset nod32

Printer spooler

do 17 sep, 2015 15:10:28

Hallo beste leden, ik zit met het probleem dat mijn printer niet meer werkt en als ik de mee geleverde software installeer dan krijg ik de melding dat de printer spooler niet is ingeschakeld?
Na div zoektochten op het web kom ik steeds uit op deze melding: Systeemfout 1075 de afhankelijkheidsservice bestaat niet of is voor verwijdering gemarkeerd.

Nu is het zo dat je door div software fabrikanten wordt verleid om hun software te installeren omdat dat het probleem zou oplossen? Het is echter wel zo dat hier een prijskaartje aan hangt en het ook nog eens niet de oplossing voor mijn probleem is. Ik hoop hier een goede betrouwbare tip of oplossing te vinden, ben inmiddels behoorlijk hopeloos geworden.

Alvast bedankt, Almeran16

dorado
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: AVG
AM: EAM
FW: Windows

Re: Printer spooler

do 17 sep, 2015 21:56:07

Sla bijgevoegd batchbestand op je bureaublad op.
Rechtsklik vervolgens pcwebplus.bat → Als administrator uitvoeren.
Herstart vervolgens je pc.

Zijn er dan nog problemen?

pcwebplus.bat
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afbeelding