Plaats reactie
47
Hallo,

Verwijder eerst alle versies van Adobe Acrobat Reader en probeer het daarna nogmaals.

De processen op de screenshot zijn van een cleanboot via MSConfig neem ik aan?

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Vink ze nu één voor één aan.
  • Herstart je computer en herhaal deze stappen tot de computer weer langzamer opstart.
Wanneer je computer weer trager is meld dit, inclusief welke service het was.

Maak tevens van de Services een screenshot (of meerdere indien dit nodig is) zodat ik je eventueel kan helpen om de juiste weer aan te zetten.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
48
Verwijder die Adobe reader, die gebruikt zoveel resources en installeer hem zeker niet meer, er zijn zat PDF readers die het kunnen en weinig gebruiken.
https://pdfreaders.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foxit kan ook alleen die is lastiger te configureren voor gratis gebruik.
Wat is er zo belangrijk aan om die Adobe te upgraden?

Zag ook nog veel meuk die nog steeds mee opstart.....
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
49
Adobe reader en Adobe air zijn niet te verwijderen ik krijg de volgende melding ' " Could not open key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\SharedDLLS" en als je ok klikt wordt het niet verwijderd.
52
Adobe Air heb ik kunnen verwijderen met CCleaner. Mijn Nvida kaart (omdat de meeste drivers niet goed werken met d 32bit versie van Vista)heb ik opnieuw geïnstalleerd en het lijkt iets beter.
53
Hoi,

Dat is super, zijn er verder ook nog problemen merkbaar? Doe ook even het volgende:
Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Indien je van de virusscanner of ander beveiligingspakket melding krijgt dat "DIG.EXE" verbinding met het internet wilt maken sta dit dan toe.
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
54
Beste
Zie hier het resultaat
Results of screen317's Security Check version 1.011 --- 10/21/15
Windows Vista Service Pack 2 x86 (UAC is enabled)
Internet Explorer 9
Internet Explorer 8
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Norton Security
WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
CCleaner
Java 8 Update 65
Adobe Flash Player 19.0.0.226
Adobe Reader 10.1.16 Adobe Reader out of Date!
Mozilla Firefox (41.0.2)
Google Chrome (45.0.2454.101)
Google Chrome (46.0.2490.71)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
55
Hallo,

Verwijder via Programma's en onderdelen het volgende programma: Adobe Reader

Download de nieuwste versie hier, zorg ervoor dat je de Optionele aanbieding UITVINKT.
56
Op de manier die u voorstelde kon ik het niet verwijderen maar ik heb het via CClean verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alleen blijf ik ook het probleem hebben met outlook dat die niet echt afsluit als je het programma sluit. Bij processen (taakbeheer)staat outlook.exe nog actief dan en neemt nogal veel in van het geheugen.
58
Ik heb in veilige modus opgestart en dan outlook opgestart en terug afgesloten en ik merk ook daar op dat die niet volledig afsluit.
60
Hallo,

Dit heb ik uitgevoerd voor outlook 2007 en geen opmerkingen of problemen maat als er dan naar de online pagina gegaan wordt op het einde is die niet meer bestaande.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”