Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben van de week fantastich geholpen door abbs om ads by Sasa te verwijderen. Daar ben ik gelukkig vanaf. Echter gaat het opstarten van Internet Exploren niet goed. De eerste keer start hij gewoon snel op. Als ik een tweede wil openen duurt dit heel lang, het rondje blijft maar draaien of verdwijnt, vervolgens na een lange tijd wordt de pagina wel geopend. Kan ik hier iets aan doen?
::)
Groet Pim Bosman
2
Hallo,

Probeer het onderstaande eens en kijk of dit enige verbetering geeft.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxstar,

Ik gebruik CCleaner practisch iedere dag om de PC schoon te houden.
Ondanks dat blijf ik toch het probleem houden. Zijn er nog andere opties?

Groet Pim Bosman
5
Hoi Maxter,

In de veilige modus met netwerkmogelijkheden start IE9 snel op ook als ik hem afsluit en opnieuw opstart of meerdere tegelijk open.

Ik merk nu ook dat niet alleen IE9 langzaam opstart maar ook andere programma waaronder CCleaner.
Gebruik nu Trusteer en Microsoft security essentials.

Groet Pim
6
Hoi Maxstar,

In de veilige modus met netwerkmogelijkheden start IE9 snel op ook als ik hem afsluit en opnieuw opstart of meerdere tegelijk open.

Ik merk nu ook dat niet alleen IE9 langzaam opstart maar ook andere programma waaronder CCleaner.
Gebruik nu Trusteer en Microsoft security essentials.

Met vriendelijke groet van Pim Bosman
8
Hoi Maxstar,

Ik heb Trusteer Rapport verwijderd.
Bedankt voor je hulp.
Welk antivirus programma past het best bij Vista home edition?

Groet Pim Bosman
9
Hallo,

Dus na het verwijderen van Trusteer Rapport zijn de problemen verholpen met de traagheid van Internet Explorer?
Verder is dit pakket natuurlijk geen virusscanner, enkel een extra bescherming tegen het manipuleren van browsersessies door malware zeg maar.

Momenteel heb je als primaire beveiligingssoftware Microsoft Security Essentials, maar qua pro-actieve detectie niet echt één van de betere beveiligingsprogramma's
Als vervanging van MSE zou je AVG, avast! of Avira kunnen installeren. Deze drie bieden allemaal een prima bescherming.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Hallo Maxstar,

Ja, de traagheid is weg nadat ik Trusteer Rapport heb verwijderd.
:dank:
Oke, ik ga één van de antivirus programma's installeren. Als ik het goed begrijp moet ik MSE dan uitschakelen?

Groet Pim Bosman
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”