Plaats reactie
1
Hallo allemaal.

Ik heb sinds dat ik verhuisd ben een probleem met me pc. Ik kan de drivers van me videokaart niet installeren, want elke keer als ik dit probeer te doen crashed me computer en krijg ik het welbekende blauwe scherm. Hierdoor kan ik denk ik niet normaal gamen.
Elke keer als ik in een full window mode zit van een game word ik elke keer naar bureablad terug gezet binnen een paar seconden.

Het enige wat ik zover heb kunnen doen is via google naar oplossingen zoeken, maar niks hielp helaas.

Als er iemand is die me zou kunnen helpen zou ik erg dankbaar zijn.
2
Hallo en welkom op het forum,

Voer als eerste het onderstaande eens uit, dan kunnen we even verder kijken naar de oorzaak van de blauwe schermen.

Download Afbeelding BlueScreenView in installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op je bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo!

Bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je vroeg hopelijk kan je er wat mee.
Helaas word ik er zelf niet wijzer van :)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Schijnbaar had Ccleaner het oude bestand van me computer gegooid dus heb ik maar een nieuwe gecreerd door weer te proberen me drivers te installeren.

http://www.filedropper.com/mini020115-01" onclick="window.open(this.href);return false;

In de bijlage doe ik de nieuwe log erbij die bij bovenstaande link horen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Goedemorgen,

Ik las dat de ATI videokaartdriver kan conflicteren met verouderde "AMD HD Audio Drivers". Voer Speccy eens uit om verder te kijken naar de systeemspecificaties.

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Goedemorgen,

Download het programma "AMD Driver Autodetect" van de onderstaande link en voer deze eens uit.
http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk vervolgens welke drivers deze aangeeft, en of dit zowel voor de videokaart als de geluidskaart is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Ik krijg een melding die zegt dat ze geen stuurprogramma voor mijn systeem kunnen vinden. En dat mijn stuurprogramma waarschijnlijk niet ondersteunt word...

Grafische Hardware: AMD Radeon HD 7700 Series
Processor: AMD Athlon II X4 620 processor
Besturingssysteem: Windows vista 64-bit
11
Hoi.

Ja dat is zeker vreemd. Net probeer ik het weer en kom ik via via uit op http://support.amd.com/en-us/kb-article ... Found.aspx

Als ik het zo lees word het eigenlijk alleen maar vreemder :S. Eerst deed me pc het prima nadat ik een nieuwe videokaart erin had gezet en sinds ik hem in principe een paar straten heb verplaatst is er van alles mis. Zelfs als ik eventjes type dan wil me scherm wel eens richting bureaublad gaan...
13
Nou ik hem even de videokaart losgekoppeld en opnieuw er weer opgezet. Daarna alles weer geprobeerd en hetzelfde effect.

Dus maar iemand laten komen die zijn pc's zelf in elkaar zet. Hij heeft alles opnieuw aangesloten, schoongemaakt etc. Maar uiteindelijk heeft het helaas niets geholpen.
Voor mijn gevoel kan ik beter opzoek gaan naar een nieuwe pc.. Of jij moet nog een idee hebben?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”