Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Rob Helsloot
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: Microsoft Essentials
FW: Windows

opstart loop na update

vr 12 dec, 2014 22:29:38

hallo, ik heb op 12-12-2014 een update van vista geinstallleerd. hierop wil de pc niet meer opstarten. na configureren "fase 3/100%" sluit de pc af, start weer op en gaat weer configureren. elke vorm van veilige modus doet het niet. ook heb ik geen opstartcd van vista. Bij F8 (geavenceerde opstartmodus) is geen systeemherstel voorhanden, is niet geinstalleerd door fabrikant.
wie kan mij helpen hier mee?

groeten,
Rob

droske
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

Re: opstart loop na update

wo 17 dec, 2014 21:45:46

indien je over een Vista installatie dvd beschikt dan kun je daar wel iets mee doen: http://computertotaal.nl/apps-software/ ... ellen-1913

Rob Helsloot
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: Microsoft Essentials
FW: Windows

wo 17 dec, 2014 23:05:40

het is inderdaad gelukt met een geleende installatie cd. toen kon ik bij systeemherstel komen en de updates (waardoor de storing dus ontstond) ongedaan maken.

vandaag wederom de updates, die dus weer klaar stonden, geinstalleerd en zonder problemen.

trouwens een dikke pluim voor Het Microsoft Answer Desk-team voor hun supersnelle en goede service. ik werd regelmatig op de afgesproken tijd teruggebeld. super!

droske
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

do 18 dec, 2014 11:06:05

Mooi zo.