Plaats reactie
1
Mijn USB stick op mijn vista computer werkt niet meer goed, ik krijg telkens de volgende melding. Afbeelding de controle heb ik al 4 maal gedaan, en heeft niet geholpen, elke keer als ik de USB stick inplug krijg ik die melding te zien.
Bij mijn windows 7 (laptop) krijg ik die melding niet en werkt de USB stick perfect.
5
Ik heb de stick volledig geformatteerd en vista geeft nu geen melding meer bij het inpluggen van de stick.
Omdat ik de stick gebruik als backup vor mijn documenten, ga ik morgen wel even een nieuwe kopen voor de zekerheid. (want ben beste wel huiverig, straks doet hij het helemaal niet meer) :'(
want als ik dit allemaal kwijt raak ::) moet er niet aan denken.

Ik ga het voortaan op twee sticks opslaan, lijkt mij wel safe toch :idea:
7
Ik heb het volgende besteld vandaag voor het backuppen van mijn usb sticks.
Verbatim 2.5" Portable Hard Drive USB2.0 250 GB

Mijn zwager rade mij later een NAS systeem aan, en gaf mijn het volgende op.
LaCie d2 Network 500 GB

Is dit nodig?
8
LaCie is een heel goed merk, ik zelf heb er ook een USB schijf van. :good:

Hieronder de specs.

De LaCie d2 Network biedt een professionele, betrouwbare, centrale opslag voor het onmiddellijk opslaan, delen en maken van back-ups vanaf elke computer in uw netwerk. Beheer uw thuis- of kleine kantoornetwerk eenvoudig met deze bestandsserver met volledige functionaliteit, aanbevolen voor netwerken met maximaal 50 gebruikers (15 tegelijkertijd). Met de LaCie d2 Network kunt u bestanden delen onder Windows-, Mac- en Linux-gebruikers dankzij de SMP- en AFP-protocolondersteuning. Daarnaast kunt u ook verbinding maken op afstand via de FTP-, HTTP- en HTTPS-bestandssystemen. Verhoog de beveiliging en draagbaarheid van uw gegevens door met behulp van het ingebouwde back-upsysteem een back-up van uw LaCie d2 Network te maken - volgens uw eigen schema - op een externe harde schijf via de USB- en eSATA-poorten. De LaCie d2 Network wordt ook geleverd met Genie Backup Manager Pro� voor Windows en Intego Backup Manager Pro� voor Mac om back-ups op de NAS te maken. Met deze software kunt u op betrouwbare en effici�nte wijze een back-up maken van uw documenten, e-mails, instellingen of andere digitale inhoud. De LaCie d2 Network maakt het downloaden van grote bestanden eenvoudig met de ge�ntegreerde torrent-server. U hoeft zelfs uw computer niet ingeschakeld te houden. U kunt uw mediabestanden op uw d2 Network ook rechtstreeks afspelen op elk UPnP AV-compatibel apparaat of via een Digital Media Adapter (DMA), zoals een PS3 of Xbox. De d2 Network is eigenlijk ontwikkeld om compatibel te zijn met elk DLNA-multimedia-apparaat en werkt ook met iTunes�. De toegang beheren is eenvoudig. U kunt verscheidene beveiligingsniveaus toewijzen aan gedeelde mappen, groepen, gebruikersprofielen en publieke toegang. Dankzij de Windows ADS-domeinondersteuning hoeft u bestaande gebruikers- en groepsaccounts binnen uw Windows-domein niet opnieuw aan te maken, waardoor het beheer voor IT-beheerders eenvoudig is. Dankzij de functie Wake-on-LAN kan de LaCie d2 Network vanaf de clientzijde terugschakelen naar de bedrijfsmodus.

Artikelnummer : 301338EK
Capaciteit : 500 GB
Interface : 1 x Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-TX
Network Protocols : File Server: SMB (Windows/Mac/Linux); AFP (Mac); FTP; HTTP; HTTPS; Apple Bonjour; and BitTorrent�
Expansion Ports : 1 x USB 2.0 and 1 x eSATA for additional storage, data import, and external backups
Special Features : Wake-on-LAN: turn the device on/off from the network
Active Directory: for integrating current users and groups of Windows domains
Email Alerts: for general notifications, wrong utilization, and drive failures
Download Machine: download files automatically with built-in torrent client
Time Machine� compatible

Administration : Easy-to-use network setup via Web browser; Auto IP configuration (DHCP client compatible and APIPA)
Security Access : Various security levels: share, groups, user profiles, public, or guest access
Multimedia : UPnP A/V and DLNA media adapter compatible
iTunes server compatible
System Software : Genie Backup Manager Pro software with computer recovery for Windows 2000, XP, Vista;
Intego Backup Manager Pro software with computer recovery for Mac OS X 10.4;
LaCie Network Assistant for Windows, Mac, and Linux

Backup Software : 1-click file importing from external devices (hard disks, USB keys, etc.) using the front button
Dimensions (WxHxD) : 1.7 x 6.3 x 6.8 in. /44 x 160 x 173 mm
Weight : 3.30 lbs. / 1500 g
Local Import and Backup : 1-click file importing from external devices (hard disks, USB keys, etc.) using the front button
System Requirements : PC or Mac equipped with an Ethernet network adapter
Windows 2000, Windows XP (SP1 and SP2), Windows Vista
Mac OS 10.2 or higher
Linux 2.4 or higher
Ethernet switch or router
Minimum free disk space: 600MB recommended
Web browsers: Internet Explorer 6.0 or higher, Safari 2.0 or higher, Firefox 1.5 or higher

Box Content : LaCie d2 Network
Ethernet cable
External power supply
Drive stand for upright use
CD-ROM with User Manual and Utilities
Quick Install Guide

Comments : *1TB (Terabyte) = 1000GB. 1GB = 1,000,000,000 bytes. Total accessible capacity varies depending upon operating environment (typically 10�15% less).

� 2009, LaCie. The LaCie logo is a trademark of LaCie. Other product and brand names mentioned herein may be trademarks or registered trademarks of their respective owners. Specifications and appearance are given as guidelines and may change at any time without notice. http://www.lacie.com
garantie : 3 jaar fabrieksgarantie
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”