Plaats reactie
1
Hi,
Ik heb een aantal dagen geleden in een nogal geiriteerde poging een hele map genaamd App Data verwijdert, omdat AVG mijn virusscanner dat herhaaldelijk had geprobeerd maar het virus bleef terug komen.

Nou werkt opeens Windows Vista Systeemherstel, Firewall, Windows Defender en Windows update allemaal niet meer, ze staan allemaal uitgeschakeld en gaan met geen mogelijkheid meer aan, want dan staat er opeens een foutmelding -_-". >>> Security service centre is niet opgestart.

Los van dat kan ik helemaal geen bestanden meer downloaden vanaf internet explorer, maar ook bij safari werkt het niet.
Hij geeft dan een melding dat er tijdens de scan een virus is gevonden en het bestand dus meteen is verwijdert.

Zelf in mijn gekochte virusscanner van AVG zit er zogenaamd in het bestand een virus en wil de computer het bestand dus niet opslaan, laat staan openen.

:crash: PLEASE, I NEED HELP.
2
Hallo en welkom op het forum,

Het verwijderen van de map AppData is niet zo'n goede zet want hier zitten ook veel legitieme bestanden in. :-[
Het beste is om in dit geval een eerder herstelpunt van Windows terug te plaatsen zodat de verwijderde items in ieder geval weer terug geplaatst worden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Bedankt voor de snelle reactie, ik denk dat dat inderdaad de enige optie is helaas :(
Ik heb er nu van geleerd had echt het idee dat die map verder niet belangrijk was.. beetje dom :-[
Kan ik wel nu al iets veranderen aan het feit dat ik niks op mijn computer kan downloaden?

:smileybye:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”