Plaats reactie
1
vanaf in gebruik name,ongeveer in 20015,worden bestanden geplaatst op D,ondanks dat C voor staat.
hoe te wijzigen zodat meer op C geplaatst wordt.

bvd.

léon

p.s. welke bestandextenties zijn juist om te verzenden als bijlage ??
2
Hoi Leon.
Dat ligt er aan wat je bedoeld met dat bestanden op D geplaatst worden. Bedoel je als ze gedownload worden? Zoja, welke browser heb je? Misschien kunnen we dat veranderen.
Het kan ook zijn dat dit vroeger eens verandert is naar D, dan is dat ook wel weer terug te veranderen.

Bestandsextensies die juist zijn om te verzenden als bijlage. In het forum bedoel je? Ligt er een beetje aan in welk forum onderdeel.
Normaliter voor een afbeelding is .jpg en .png over het algemeen wel goed. Maar dat werkt niet in elk forum onderdeel.
Greetings, Black Tiger.
3
Black Tiger,
ja, als ze gedownload worden.
ik gebruik de browser Firefox.
een schermafdruk,met extensie png is niet geldig.
bedankt,
léon
4
Firefox  >>  Instellingen  >>  Opties  >>  tabblad Algemeen  >>  Downloads  >>  klik in het rondje bij Bestanden opslaan in en Bladeren naar xxxx.

Wilt u een schermafbeelding toevoegen in het bericht zie onderstaande:

Zorg dat er géén privacygevoelige informatie op de schermafbeelding is vermeld.
Zijn er privacygevoelige informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privacygevoelige informatie verwijderen / camoufleren.

  1. Upload de schermafbeelding naar IMGDumper.
    Klik op Bladeren, scroll vervolgens in de Verkenner naar het .jpg- en/of .png-bestand en klik erop.
    Klik vervolgens op Upload.
    Afbeelding
  2. Selecteer de link bij UBB image en plaatst die in uw bericht.
    Afbeelding

Zie ook deze link.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Zie boven het antwoord van iEscape.
Je kunt op die plek ook kiezen voor "Altijd vragen waar bestanden moeten worden opgeslagen", dan kun je steeds zelf een plek kiezen als je dat handiger vindt.
Greetings, Black Tiger.
6
Black Tiger,
verschillende extenties geprobeerd, via paint, maar wordt aangegeven:niet geldig.
gadwin ,zoals in de link wordt aangeven,werkt niet;kom terecht op de site waarbij  gadwin 5.8 staat.
img dumper ook geen succes; weet niet meer wat te doen.

groeten
7
LEON23 schreef:verschillende extenties geprobeerd, via paint, maar wordt aangegeven:niet geldig.
Gewoon .jpg of .png gebruiken.
LEON23 schreef:gadwin ,zoals in de link wordt aangeven,werkt niet;kom terecht op de site waarbij  gadwin 5.8 staat.
Dat artikel is al een paar jaar oud, wat ie er verkeerd aan gadwin 5.8, ???
Ooit gehoord dat software regelmatig wordt geüpdatet?
Afbeelding
LEON23 schreef: dumper ook geen succes; weet niet meer wat te doen.
Serieus?
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
LEON23 schreef:gadwin ,zoals in de link wordt aangeven,werkt niet;kom terecht op de site waarbij  gadwin 5.8 staat.
De link werkt wel, alléén een vernieuwde versie is te downloaden.

Als het niet lukt wat de reden ook is/zijn, vertel dan duidelijk wat en waarom, maar zoals je hierboven omschrijft is het voor me abacadabra.
Via via heb ik vernomen dat Gadwin 5.8 in het Engels is en het is niet mogelijk om de taal te wijzigen naar Nederlands.
Ik ben nu bezig om even een vernieuwde handleiding te maken hoe je Gadwin kunt instellen, ik zal je zo laten weten.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
escape,
helaas ben ik de engelse taal niet machtig;ben nog steeds hoe ik gadwin moet gebruiken,en een bijlage toe te voegen.
ik beschrijf nogmaals het probleem waar ik mee begonnen ben:
waarom wordt het overgrote deel van downloads weggeschreven naar partitie D ondank dat partitie C voorstaat .

deze pc (C) 60.2 GB van 476 GB gebruikt
Data (D) 292 GB van 455 GB gebruikt

gr. léon23
11
LEON23 schreef:helaas ben ik de engelse taal niet machtig;ben nog steeds hoe ik gadwin moet gebruiken,en een bijlage toe te voegen.
Speciaal voor jou zie deze handleiding.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
LEON23 schreef:ik beschrijf nogmaals het probleem waar ik mee begonnen ben:
waarom wordt het overgrote deel van downloads weggeschreven naar partitie D ondank dat partitie C voorstaat .
deze pc (C) 60.2 GB van 476 GB gebruikt
Data (D) 292 GB van 455 GB gebruikt
iEscape schreef:Firefox  >>  Instellingen  >>  Opties  >>  tabblad Algemeen  >>  Downloads  >>  klik in het rondje bij Bestanden opslaan in en Bladeren naar xxxx.
Afbeelding Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
escape,
begrepen.
nu is het zo dat downloads geplaatst worden in de map downloads in windows verkenner als exe. bestand;
eerst dan wordt gevraagd op welke partitie,bij installatie.
p.s. hoe kan ik bestanden naar een andere partitie overzetten ?

gr. léon
14
LEON23 schreef: nu is het zo dat downloads geplaatst worden in de map downloads in windows verkenner als exe. bestand;
eerst dan wordt gevraagd op welke partitie,bij installatie.
p.s. hoe kan ik bestanden naar een andere partitie overzetten ?
Als op beide partitie een Downloadmap aanwezig is:

Configureer bij Firefox  >>  Downloads  >>  klik in het rondje bij Alijd vragen waar bestanden moeten worden opgeslagen.
Afbeelding Vervolgens (als voorbeeld) verschijnt zo'n scherm en klik je op Bestand opslaan. Dan ga je naar de juiste de Downloadmap op de juiste partitie.
Afbeelding Is er op een partitie nog geen Downloadmap, maakt dan aan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
escape,
bestanden,opgeslagen in de download map ,zijn nog niet geinstalleerd : eerst bij installatie (exe bestand) wordt gevraagd naar welke partitie.
of zie ik het verkeerd ??
gr. léon
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”