Plaats reactie
1
Hallo, kan iemand mij soms een goed automatisch tooltje geven voor het optimatiseren en terug normaal laten functioneren van de gehele bios van mijn Asus A6JC laptop windowsXP, heb er nogal wat zitten in knoeien, omwille van het proberen te installeren van Mac OS X maar niet gelukt, daarom Windows XP.

MVG Delelith
3
Deze heb ik lange tijd al eens geprobeerd. Deze aanvaard hij niet. De ROM komt niet overeen met huidige bios. Ook de andere tools zegt bepaalde dingen niet te installeren, maar daar heb ik geen weet meer van.Voor de duidelijkheid deze laptop werkt nog he maar niet optimaal.
4
Hi,
vermoedelijk heb je de BIOS met je Mac OS zo beschadigd dat ze XP niet meer 100% herkent.
Je boft dan nog dat het wel de bootloader nog vindt anders was het geheel einde geweest.
Jammer maar helaas.
Groet Piet.
5
Wat heb je dan allemaal in de BIOS aangepast want normaal is het voldoende om met Load BIOS Defaults en Load Failsafe Defaults de standaard instellingen te herstellen. ::)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
6
... of het CMOS batterijtje uit het moederbord halen en enige tijd zo laten.
Jumper verplaatsen (een opschuiven) wil ook nog wel eens helpen.
Zeg maar Duncan.
8
Forza schreef:Wat heb je dan allemaal in de BIOS aangepast want normaal is het voldoende om met Load BIOS Defaults en Load Failsafe Defaults de standaard instellingen te herstellen. ::)
Zeg maar Duncan.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”