Plaats reactie
1
Hallo Pc Web Plus,
Ik heb sinds enkele tijd een hardnekkig probleem,

Er werkt geen enkele Dvd-/cd-rom station. Ik vind het niet normaal dat en mijn gewone dvd-rom EN mijn virtuele machine niet draaien.
Ik heb gekeken voor drivers van hp, ik heb namelijk een Compaq Presario CQ71-150EB notebook pc, maar de HP-update lijkt nergens naar + er zijn geen drivers te vinden. Ook gaat het om de virutele machine.
Het is denk ik gebeurt al een tijdje geleden met het installeren/verwijderen/scannen/opschonen van/met Malwarebytes Anti-Malware of met Piriform CCleaner.
Volgens deze logische redenering zou het misschien gaan om benodigde bestanden die de vuilbak zijn in gegooid.
Ik heb de pc al herstart elk apart en allebei het verwijderen van het besturingsprogamma van de dvd-rom en DAEMONtools in mapopties, geen effect.
Ik heb de microsoft fix-it erop gezet als ik het besturingsprogramma ook verwijdert had en dan ook weer niet, geen effect.
Ik hed nadat het gebeurt was een systeemherstel uitgevoerd en ook dat was zonder resultaat

Heeft iemand dit probleem al gehad, wat kan ik doen/is er iets aan te doen?
Zowel de viruele machine als de dvd-rom werkten ervoor allebei naar behoren.

MVG Delelith

Recente afbeelding: http://i1271.photobucket.com/albums/jj6 ... obleem.jpg
Oudere afbeelding: http://i1271.photobucket.com/albums/jj6 ... paraat.jpg
5
De download op de link die jij hebt gegeven werkte niet, toen hij aan het installeren was, kon hij het programma niet downloaden met de melding "downloaden is mislukt" en de installatie werd geannuleerd. Ik heb dan op google "Vit Registry fix" opgezocht en ben uitgekomen op "Vit Registry Fix 12". Ik heb minimaal 6 keer geprobeerd en gecleand heb pc ook een paar keer herstart, in apparaatbeheer verwijdert, maar nog altijd hetzelfde resultaat. Wat nu?
6
Staat er iets aangegeven in apparaatbeheer? Een geel driehoekje met een vraagteken of uitroepteken? De cd speler opent zich toch? Gaat het lichtje branden op de speler zelf als je een cd wilt afspelen? Heb je een installatie schijf bij de hand?
Indien er niks vermeld staat gaan we eens proberen als er iets word gelezen vanaf een opdrachtprompt.
Volg de stappen zoals hier> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docu ... 46905#N728" onclick="window.open(this.href);return false; word aangegeven onder - Geavanceerde Probleemoplossingen>Een schijf lezen vanaf een opdrachtprompt -
8
Hi,
heb je in apparaatbeheer via rechtsklik op de CD\DVD spelers al eens de installatie ongedaan gemaakt?
Doe dat dan eens, zet de PC uit en start opnieuw op. De stations worden opnieuw geinstalleerd.
Groet Piet.
9
Piet Koenen schreef:Hi,
heb je in apparaatbeheer via rechtsklik op de CD\DVD spelers al eens de installatie ongedaan gemaakt?
Doe dat dan eens, zet de PC uit en start opnieuw op. De stations worden opnieuw geinstalleerd.
Groet Piet.
Hoi,
Dit werd al meerder maal uitgevoerd hoor Piet. Ik zou nog eens proberen alles te verwijderen die met je cd speler te maken heeft, zoals brandprogramma's enz verder
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”