Plaats reactie
1
The Windows XP operating system (OS) is still the first choice for 74 per cent of businesses, according to Microsoft. Because of that popularity, the Redmond-based firm has decided to extend Windows XP downgrade rights to 2020. (Source: techrepublic)

Microsoft announced that people running higher-end versions of Windows 7 will be able to 'downgrade' to Windows XP for up to 10 years. Based on past history, however, Microsoft typically terminates downgrade rights shortly after rolling out a new operating system.

Kreeg dit berichtje vanavond uit Amerika.
Groet Piet.
3
@Maxstar,
er kwam nog een stukje ergens anders vandaan:

Windows XP Downgrade is OEM-Exclusive
The Windows 7-to-Windows XP downgrade rights are only available from OEM (original equipment manufacturer) copies of Windows 7 that are pre-installed by computer makers. Currently, Windows 7 Professional is scheduled to be retired in January 2020, and the Ultimate edition is scheduled to be retired in January 2015.(Source: computerworld.com)
Groet Piet.
4
Denk niet dat XP zo snel voor dood zal verklaard worden. Voor mij is het nog steeds een beter besturingssysteem dan Vista en Windows 7.
5
swake schreef:Denk niet dat XP zo snel voor dood zal verklaard worden. Voor mij is het nog steeds een beter besturingssysteem dan Vista en Windows 7.
Maar als MS de stekker eruit trekt wel, en de gebruiker heeft er niks aan en kan er niks aan doen.
Ik zelf gebruik Windows 7 al vanaf de RC versie, en sinds voig jaar Oktober de Home Premium versie en vindt het gebruiksvriendelijker dan XP hoor. :sorry:
6
Ik heb ook de RC nog gebruikt. W7 vond ik ook gebruiksvriendelijk, zelfs nog veel gebruiksvriendelijker dan Vista. Maar XP heb ik tot nu toe altijd de beste gevonden. Heb er altijd spijt van gehad van ik van XP naar Vista overgestapt ben.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”