Ik heb dit probleem vanuit twee dagen en nu ben ik ziek van dit.
heeft iemand de nieuwe oplossing te vinden?
2
@ John9871,
Om u beter te kunnen helpen is voor u een eigen topic aangemaakt, zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen.
Afgesplitst van: viewtopic.php?f=333&t=10825" onclick="window.open(this.href);return false;
Om u beter te kunnen helpen is voor u een eigen topic aangemaakt, zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen.
Afgesplitst van: viewtopic.php?f=333&t=10825" onclick="window.open(this.href);return false;
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
3
Hier vind je (in het Engels) mogelijk een oplossingen:
http://goo.gl/8luO9W" onclick="window.open(this.href);return false;
en
https://goo.gl/JFmG76" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goo.gl/8luO9W" onclick="window.open(this.href);return false;
en
https://goo.gl/JFmG76" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
4
Dat wijst vaak op een geheugenprobleem, defecte geheugen module of wisselbestand wat niet (meer) aangesproken kan worden.
Kan ook weer veroorzaakt worden door een HD probleem, temperatuur, of een driver issue.
Welke stop melding krijg je er bij? Die zie je als het goed is onderaan:
STOP: 0x00000050 (0xCD3DD628, 0x00000001, 0x804EFC9A, 0x00000000) of zoiets. Ik hoef alleen het eerste en eventueel ook de eerste van tussen haakjes.
Staat er nog iets onder vermeld zoals een driver? Voorbeeld kun je zien in het tweede screenshot in de link wat PeterVo plaatste.
Eventueel eens een test doen met memtest?
http://www.memtest86.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eventueel Speccy even downloaden (gratis versie) om te zien of daar iets mee te ontdekken is.
Download Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
Kan ook weer veroorzaakt worden door een HD probleem, temperatuur, of een driver issue.
Welke stop melding krijg je er bij? Die zie je als het goed is onderaan:
STOP: 0x00000050 (0xCD3DD628, 0x00000001, 0x804EFC9A, 0x00000000) of zoiets. Ik hoef alleen het eerste en eventueel ook de eerste van tussen haakjes.
Staat er nog iets onder vermeld zoals een driver? Voorbeeld kun je zien in het tweede screenshot in de link wat PeterVo plaatste.
Eventueel eens een test doen met memtest?
http://www.memtest86.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eventueel Speccy even downloaden (gratis versie) om te zien of daar iets mee te ontdekken is.
Download Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
- Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
- Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
- Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
- Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
- In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
- Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Greetings, Black Tiger.
5
sorry voor de late antwoord, ik was uit mijn stad.
Eigenlijk heb ik getest mijn ram en zijn het werken prima.
Zo, nu is het probleem
ik onlangs te zien van een website
www.deskdecode.com/how-to-fix-page_fault_in_nonpaged_area-0x00000050/
ze vertelde me om alle usb verwijderen
dus ik deed
en zijn mijn toetsenbord wie het creëren van dit probleem
wat kan ik nu doen ???
Eigenlijk heb ik getest mijn ram en zijn het werken prima.
Zo, nu is het probleem
ik onlangs te zien van een website
www.deskdecode.com/how-to-fix-page_fault_in_nonpaged_area-0x00000050/
ze vertelde me om alle usb verwijderen
dus ik deed
en zijn mijn toetsenbord wie het creëren van dit probleem
wat kan ik nu doen ???
7
Een toetsenbord of een usb driver kan ook dit probleem veroorzaken ja.
Juist daarom stelde ik ook deze vraag:
Als je zeker weet dat je toetsenbord het probleem is, probeer dat dan eens in een andere USB aansluiting, meestal zitten er meer op een pc, of leen even een toetsenbord van iemand anders om te zien of dat inderdaad het probleem oplost
Ik ga er van uit dat als je USB instellingen verwijderd hebt uit apparaatbeheer (dat hoop ik niet) je weer opnieuw opgestart hebt. Heb je dat wel gedaan, controleer dan in het apparaatbeheer of er geen uitroeptekens of vraagtekens ergens staan.
Juist daarom stelde ik ook deze vraag:
Daaraan is wel eens beter af te leiden waar het euvel precies door veroorzaakt wordt.Welke stop melding krijg je er bij? Die zie je als het goed is onderaan:
STOP: 0x00000050 (0xCD3DD628, 0x00000001, 0x804EFC9A, 0x00000000) of zoiets. Ik hoef alleen het eerste en eventueel ook de eerste van tussen haakjes.
Staat er nog iets onder vermeld zoals een driver? Voorbeeld kun je zien in het tweede screenshot in de link wat PeterVo plaatste.
Als je zeker weet dat je toetsenbord het probleem is, probeer dat dan eens in een andere USB aansluiting, meestal zitten er meer op een pc, of leen even een toetsenbord van iemand anders om te zien of dat inderdaad het probleem oplost
Ik ga er van uit dat als je USB instellingen verwijderd hebt uit apparaatbeheer (dat hoop ik niet) je weer opnieuw opgestart hebt. Heb je dat wel gedaan, controleer dan in het apparaatbeheer of er geen uitroeptekens of vraagtekens ergens staan.
Greetings, Black Tiger.