Plaats reactie
1
Hallo allemaal,
Ik moet na het vervangen van de harddisk Windows XP home edition opnieuw installeren op een oude HP Pavilion.
Ik heb wel de product key (op het stickertje op de PC) maar geen installatie CD. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?
Ik heb op internet rondgezocht naar een download versie van XP maar heb tot nog toe niets kunnen vinden.
Alvast bedankt voor de reacties,
Onno
3
Dank Falstring.
Moet ik daar eerst software voor installeren? Ik snap niet zo goed hoe die torrents werken.
Ik wil ook graag voorkomen een hele rits commerciële software erbij te installeren.
Ik houd me weer aanbevolen voor commentaar.
Groet Onno
4
mesnen zijn tevreden met een client als utorrent. haal het op http://www.utorrent.com" onclick="window.open(this.href);return false; , ik doe het af en toe met bittorrent van http://www.bittorrent.com" onclick="window.open(this.href);return false;

verstandig dat je denkt aan meegeleverde troep. vandaar de genoemde sites, dat zijn de makers en daar hoef je het minst ellende te verwachten.
hoewel: het blijft donders oppassen op al geplaatste vinkjes op de verschillende opstartschermpjes.
mijd in elk geval de softonic, gratisdownloads en dat soort sites.

torrent ophalen: ga naar een torrentsite, zoek met 'xp nl' , maak je keuze en klik op torrent downloaden, dan zal je client de boel overnemen en de download verzorgen.
altijd na downloaden de bestanden even laten checken via rechtsklik met je anivirus en met malwarebytesantimalware.
6
Ik heb het een en ander geprobeerd maar snap er helemaal niets van.
Ik heb BitTorrent 7.8.2 gedownload. Hoe moet ik nu gaan zoeken naar de xp torrent. Waar noet ik dat inkloppen?
Excuses voor het onbegrip, maar het fenomeen torrent is me nog steeds niet duidelijk.
Groeten weer, Onno
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”