Plaats reactie
1
hallo.
als ik de google snelkoppeling op mijn buroblad gebruik , duurt het soms 8 seconden voordat het scherm opend , het gekke is dat het in 3 fasen opend , eerst in het midden dan nog twee fasen ernaast . waarom kan het niet in een keer volledig openen . heb alles geprobeerd

kan iemand mij helpen ?
2
wat is een google scherm? google earth, een browser met google als startpagina, google chrome?
wat gebeurt er als je hetzelfde wilt openen vanuit de lijst met alle programma's?
pc vrij van virussen en gechecked met malwarebytes?
3
ik gebruik google als browser . dus plaats ik een snelkoppeling op mn. buroblad . klik hem aan en dan krijg ik het scherm van google met een zoekbalk , normaal dus . alleen duurt het langer dan 8 seconden eer ik een scherm,cq venster krijg , dan opend hij klein op een derde in het midden van mn monitor , dan komt er links de rest bij , endan rechts , dan heb ik een schermvullend beeld met de google toolbar bovenin. . normaal is toch dat een venster direct groot opend ??? .

heb ook geprobeerd om bij afsluiten van google de shift knop ingedrukt te houden zodat windows xp. onthoud dat hij groot moet openen , maar dat werkt niet .ook windows maximer gedownload . dan ook opend hij in drie fasen.
4
@ peterje,

Heb je het probleem ook als je Internet Explorer opstart?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”