Plaats reactie
1
Van de ene op de andere dag wordt mijn externe HD niet meer gevonden. De HD is via usb aangesloten, maar ook het verwisselen van de usb aansluiting geeft geen resultaat hij blijft onzichtbaar. Wie kan mij advies geven wat te doen??
2
Hallo hannibal555 en welkom op het forum.

1. Hoor je de hardeschijf wel aanslaan als je deze aansluit.?
2. Werkt de schijf op een andere PC wel.?
3. Is de behuizing eenvoudig open te maken, zo ja dan kan je de schijf eens direct in de PC aansluiten.?
4. Welk type externe schijf is het?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
dank je maxtar voor je snelle reactie maar de HD wordt weer gezien. ik heb de stroom eraf gehaald en daarna er weer op en wat schetst mijn verbazing hij was er weer. Rara hoe kan dat, ik weet het niet maar hij werkt weer dus. laten we het maar scharen bij de vele geheimen van windows.
4
ik heb de stroom eraf gehaald en daarna er weer op en wat schetst mijn verbazing hij was er weer.
Het kan een probleem zijn van de voeding van de Externe HD, zeker als dit probleem vaker voor gaat komen.
Ik raad je dan ook aan een backup te maken van alle belangrijke bestanden op deze schijf, dit alleen al uit voor zorg.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:
ik heb de stroom eraf gehaald en daarna er weer op en wat schetst mijn verbazing hij was er weer.
Het kan een probleem zijn van de voeding van de Externe HD, zeker als dit probleem vaker voor gaat komen.
Ik raad je dan ook aan een backup te maken van alle belangrijke bestanden op deze schijf, dit alleen al uit voor zorg.
Dat zal ik zeker doen en als hij het vaker gaat doen dan gaat ie terug naar de winkel er zit nog 4 jaar garantie op dus ;)
6
Is het een schijf van LaCie, want mijn LaCie schijf had ook herkennings problemen, en op ten duur helemaal niets meer.
Het duurde 6 weken voordat ik deze gerepareerd retour kreeg.
7
Van LaCie is er inderdaad een serie geweest met problemen, maar dat was meer met problemen met de gebruikte harde schijf.
Wat hier exact het probleem is / geweest is..?? maar een probleem met de PSU van de externe schijf is niet uit te sluiten.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
8
Wessel schreef:Is het een schijf van LaCie, want mijn LaCie schijf had ook herkennings problemen, en op ten duur helemaal niets meer.
Het duurde 6 weken voordat ik deze gerepareerd retour kreeg.
Het is een maxtor Hd in een eminent behuizing
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”