Plaats reactie
1
ik heb een vraag over updates van windows krijg ze altijd authomatische dus gisteren weer en niets aan de hand
ik kijk altijd even na wat voor een updates het zijn en zie er nog twee staan dus ik tik die aan en instaleer
daar na problemen dus syssteem herstel alles weer goed dacht is verkeerd gegaan zal nog eens instaleren weer problemen dus nu weer verwijderd
het rare is mijn man zijn computer doet hij het gewoon met die updates totaal geen problemen maar op mij laptop gaat het niet,
het gaat om de
Update microsoft Net Framework 3.5 SPI coor windows xp server 2003 vista en server 2003 voor x86 systemen KB 2836940

en de update microsoft net framework 4 op xp,server 2003 vista ,windows 7 en windows server 2008 x 86 KB 28369939

groeten ayla
2
Ga naar de update geschiedenis en dubbelklik op de mislukte updates.
Je krijgt nu een kader met informatie waaronder een foutcode en de link productondersteuning voor deze fout.
Klik op de link en volg de instructies.
Probeer daarna opnieuw de update te installeren.
Als het dan nog niet lukt, plaats dan even het KB nummer en de bijhorende foutcode in een volgend bericht.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
3
hallo kweezie

het zijn geen mislukte update ik kan ze gewoon instaleren maar daarna werkt internet niet dus geen foutmelding
4
Gaat het om een wifi verbinding?
Installeer gewoon de updates en kijk dan na of de wifi niet is uitgeschakeld.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
6
Probeer eens of dit helpt.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Type netsh winsock reset en druk op Enter.
Type exit en druk op Enter om het opdrachtprompt te sluiten.
Herstart de pc.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”