Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Ongevraagde reclame (sites)

wo 16 mar, 2016 14:10:33

Hallo,

Ik krijg steeds ongevraagd reclame sites in beeld. Voornamelijk bij bepaalde sites, waardoor ik mijn werk niet meer kan doen. Heel lastig. Ik begreep dat jullie me hierbij konden helpen.....

Ik wilde de adwcleaner downloaden, maar ik kom nu ook steeds op andere sites uit en als ik (denk ik) op de goede zit kan ik het niet downloaden wegens de beveiliging. De knop waarmee ik bij de virusscan kom doet het ook niet, dus het lukt me niet om die uit te zetten.

Wat kan ik doen?

Groet, Kim

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Re: Ongevraagde reclame (sites)

wo 16 mar, 2016 14:16:10

Het is me toch gelukt om het te downloaden. (net nieuwe windows 10 erop gezet, dus is ff wennen)

Dit is het rapport:

# AdwCleaner v5.102 - Logbestand aangemaakt 16/03/2016 op 14:13:00
# Laatste update 13/03/2016 door Xplode
# Database : 2016-03-14.1 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 10 Pro (x86)
# Gebruikersnaam : Marcel en Kim - PC135
# Gestart vanuit : C:\Users\Marcel en Kim\Downloads\adwcleaner_5.102 (2).exe
# Optie : Scannen
# Ondersteuning : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****

Service Gevonden : Live Malware Protection
Service Gevonden : PrivoxyService

***** [ Mappen ] *****

Map Gevonden : C:\Program Files\Softcomp Software
Map Gevonden : C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Roaming\InetStat
Map Gevonden : C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Roaming\Updater
Map Gevonden : C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\InetStat

***** [ Bestanden ] *****

Bestand Gevonden : C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxps_cdncache-a.akamaihd.net_0.localstorage
Bestand Gevonden : C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxps_cdncache-a.akamaihd.net_0.localstorage-journal
Bestand Gevonden : C:\WINDOWS\mlwps.exe

***** [ DLL ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ geplande taken ] *****

Taak Gevonden : Express FilesUpdate
Taak Gevonden : Malware Cleaner
Taak Gevonden : Windows Updater
Taak Gevonden : Softcomp Software Job
Taak Gevonden : 0
Taak Gevonden : 4792

***** [ Register ] *****

Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Classes\Applications\inetstat.exe
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D3C24E2B-C820-4492-9B69-11BF7163F998}
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{2F137995-4D26-44AD-9C4E-91055090A817}
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{D3C24E2B-C820-4492-9B69-11BF7163F998}
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{D3C24E2B-C820-4492-9B69-11BF7163F998}
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{D3C24E2B-C820-4492-9B69-11BF7163F998}
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\eSupport.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\InetStat
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\SecureWeb
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\SecureWebChannel
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{CF987D06-1DCF-7B36-5B43-13BC8699C44C}
Sleutel Gevonden : HKU\.DEFAULT\Software\eXact
Sleutel Gevonden : HKU\.DEFAULT\Software\AppDataLow\{5F189DF5-2D05-472B-9091-84D9848AE48B}
Sleutel Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\eSupport.com
Sleutel Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\InetStat
Sleutel Gevonden : HKU\S-1-5-18\Software\eXact
Sleutel Gevonden : HKU\S-1-5-18\Software\AppDataLow\{5F189DF5-2D05-472B-9091-84D9848AE48B}
Gegevens Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page] - hxxps://search.protectedio.com/?u=6909a ... 1458131886
Gegevens Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURls [Tabs] - hxxps://search.protectedio.com/?u=6909a ... 1458131886
Gegevens Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main [Start Page] - hxxps://search.protectedio.com/?u=6909a ... 1458131886
Waarde Gevonden : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules [{CE3C3CB6-EE25-40A5-91F1-3517CAB0051B}]
Waarde Gevonden : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules [{4FCB9156-2FDD-48B6-8F68-67B13B2E85D6}]
Waarde Gevonden : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules [{0B129018-DDD2-4F42-8F47-54B0C528D29D}]
Waarde Gevonden : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules [{D9C4F263-A747-4B74-AB57-73C3BDB3DDCC}]
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Gegevens Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes [DefaultScope] - {20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Gegevens Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes [DefaultScope] - {20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Sleutel Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Gegevens Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes [DefaultScope] - {20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\ad.turn.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\akamaihd.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\ask.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\bing.conduit-services.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\bittorrent.nl.softonic.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\cdn.turn.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\cdncache-a.akamaihd.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\conduit-services.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\dosearches.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\dotomi.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\nl.yhs4.search.yahoo.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\portaldosites.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\search.conduit.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\smartsuggestor.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\softonic.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\tuvaro.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\v9.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\www.dosearches.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\www.portaldosites.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\www.search.ask.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\www.superfish.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\DOMStorage\www.v9.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\EdpDomStorage\akamaihd.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\EdpDomStorage\cdncache-a.akamaihd.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\DOMStorage\akamaihd.net
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\DOMStorage\cdncache-a.akamaihd.net
Waarde Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [InetStat]
Waarde Gevonden : HKU\S-1-5-21-348746656-2053569888-256192518-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [InetStat]

***** [ Internetbrowsers ] *****

[C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Gevonden : searchio
[C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Gevonden : prot
[C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web data] [Search Provider] Gevonden : protectedio
[C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Startup_URLs] Gevonden : hxxps://search.protectedio.com/?u=6909a ... 1452169261
[C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences] [Default_Search_Provider_Data] Gevonden : hxxps://search.protectedio.com/search.php/?q={searchTerms}&u=6909aa4bec8d2ecf7a0e8d76c99183cf&c=p1&src=srch&inst=1452169261

C:\Program Files\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [8822 bytes] - [16/03/2016 14:13:00]

########## EOF - C:\Program Files\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [8909 bytes] ##########

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

wo 16 mar, 2016 15:45:20

Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op RSIT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

wo 16 mar, 2016 18:03:07

Ik krijg maar 1 kladblok bestand in beeld.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

do 17 mar, 2016 07:51:51

Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    iedefaults;
    resetieproxy;
    {D3C24E2B-C820-4492-9B69-11BF7163F998};c
    C:\Program Files\Softcomp Software;fs
    Live Malware Protection;s
    C:\Windows\mlwps.exe;f
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

do 17 mar, 2016 16:58:08

Internet Explorer werkt niet op dit moment. Chrome lukt wel.

Ik heb hier het bestand.

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

vr 18 mar, 2016 08:28:45

Hallo,

Wat zijn exact de problemen met Internet Explorer?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)

• Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    C:\WINDOWS\system32\tasks\0;f
    C:\WINDOWS\system32\tasks\4792;f
    C:\WINDOWS\system32\tasks\Malware Cleaner;f
    C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Roaming\2034.tmp.exe;f
    C:\WINDOWS\system32\tasks\Media Updater Job;f
    C:\Program Files\Media Updater;fs
    C:\WINDOWS\system32\tasks\Softcomp Software Job;f
    C:\Program Files\Softcomp Software;fs
    C:\WINDOWS\system32\tasks\Windows Updater;f
    C:\Users\Marcel en Kim\AppData\Roaming\Updater;fs
    [-HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{20B9D1AE-AD1A-38B4-87FE-AF278DA9861D}];r
    msconfigcheck;
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Met vriendelijke groet,

Maxstar

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

vr 18 mar, 2016 09:20:11

Virusscanner staat uit.

Internet explorer klik in aan, maar word vanzelf weer gesloten.

Zoek.exe weer gestart, kreeg daarna melding dat hij dit niet kon uitvoeren ivm geen of te weinig informatie (oid)

Dit weggeklikt
Ik kreeg als foutmelding DaS21 werkt niet meer

Zoek.exe kan ik ook niet sluiten. Ik start mijn computer even opnieuw op en probeer dan weer zoek.exe uit te voeren.

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

vr 18 mar, 2016 13:36:24

Het is me gelukt. Ik heb het bestand.

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

vr 18 mar, 2016 13:38:21

kimbutink schreef:
Het is me gelukt. Ik heb het bestand.

Ik kom zo even met een nieuwe bijlage. Dom ik had de code er niet ingeplakt :-[

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

vr 18 mar, 2016 17:18:37

Hier is het goede bestand.

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

za 19 mar, 2016 08:58:19

Goedemorgen,

Dit is al een aardige opruiming, voer nu ook AdwCleaner en Malwarebytes Anti-Malware nog even uit.

1. Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Cleaning.
  • Nu verschijnt het scherm "AdwCleaner – Closing programs" klik hier op Ok. (Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen even van het bureaublad verdwijnen, dit is normaal.)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

2. Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

• Dubbelklik op mbam-setup-2.1.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
  • Klik vervolgens bovenin het scherm op Scannen en kies vervolgens de Aangepaste scan.
  • Klik vervolgens op de knop Stel scan in.
  • Plaats vervolgens een vinkje bij de optie Scan naar rootkits en selecteer de systeemschijf van Windows.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, waarna de scan gestart zal worden.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik in Malwarebytes op "Historie > Programmalogboeken".
Klik op het recenste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Afbeelding
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

za 19 mar, 2016 18:47:28

Toen ik mbam erop had gezet ging hij al uit zichzelf scannen. Daarvan is het 1e bestand. Daarna heb ik de scan uitgevoerd zoals jullie zeiden. (2e) beide keren is wat gevonden.

Kan ik als jullie klaar zijn mijn eigen virusscanner weer aanzetten (windows definder van windows 10) samen met mbam of adw cleaner? Onze eigen virusscanner heeft dit probleem namelijk nooit opgelost of wat in gevonden. Deze scanners wel.

Het probleem is al wel verholpen. Ik kan weer gewoon op internet zonder problemen

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

zo 20 mar, 2016 09:16:12

Hallo,

Goed om te horen dat het probleem is verholpen, wat betreft de virusscanner is Windows Defender erg matig qua detectie. Ik zou deze bijvoorbeeld vervangen voor Avira.
Hiernaast kan je MBAM blijven gebruiken om het systeem periodiek te controleren, AdwCleaner en de andere tools kunnen weer verwijderd worden.

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

Afbeelding

Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Maxstar

kimbutink
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

wo 23 mar, 2016 15:00:19

Top dat ga ik doen.

Super bedankt voor uw hulp!!