Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
hen3bosch
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 3
Lid geworden op: do 03 mar, 2016 10:15:00
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: divers, hoofdzakelijk debian GNU/linux
Locatie: Gramsbergen

AdwCleaner log Anneke

do 03 mar, 2016 10:34:32

Hoi,

Ik heb hier een 64bit windows 7 home premium laptop met enkele vervelende problemen.
Ik heb AdwCleaner v5.037 er over gedraaid en in onderstaande log kunnen jullie de problemen zien. Het zou mooi zijn als jullie hier oplossingen voor hebben.

# AdwCleaner v5.037 - Logbestand aangemaakt 02/03/2016 op 21:03:40
# Laatste update 28/02/2016 door Xplode
# Database : 2016-02-28.2 [Lokaal]
# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Gebruikersnaam : Anneke - ANNEKE-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\Anneke\Downloads\adwcleaner_5.037.exe
# Optie : Scannen
# Ondersteuning : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****

Service Gevonden : PCValidator

***** [ Mappen ] *****

Map Gevonden : C:\Program Files\PC Speedup Pro
Map Gevonden : C:\Program Files (x86)\OLBPre
Map Gevonden : C:\ProgramData\pcspeeduppro.com
Map Gevonden : C:\ProgramData\PCValidator
Map Gevonden : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\PC Speedup Pro
Map Gevonden : C:\Users\Anneke\AppData\Roaming\pcspeeduppro.com
Map Gevonden : C:\Users\Anneke\AppData\Roaming\WindowsFileOpener

***** [ Bestanden ] *****

Bestand Gevonden : C:\appverifier.txt
Bestand Gevonden : C:\Users\Anneke\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_adobe-flash-player-ie.nl.softonic.com_0.localstorage
Bestand Gevonden : C:\Users\Anneke\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\hxxp_adobe-flash-player.nl.softonic.com_0.localstorage
Bestand Gevonden : C:\Users\Anneke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\MyPC Backup.lnk

***** [ DLL ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ geplande taken ] *****

Taak Gevonden : LaunchPreSignup
Taak Gevonden : PC Speedup Pro_Logon

***** [ Register ] *****

Sleutel Gevonden : HKCU\Software\PCSpeedupPro.com
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Uniblue
Sleutel Gevonden : [x64] HKLM\SOFTWARE\PCSpeedupPro.com
Sleutel Gevonden : [x64] HKLM\SOFTWARE\pcsp-pr
Sleutel Gevonden : [x64] HKLM\SOFTWARE\PCValidatorService
Sleutel Gevonden : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\74F25055-8CA3-431A-9FA0-BBFDDFA37CE6_is1
Sleutel Gevonden : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\OLBPre
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\internet-explorer.nl.softonic.com
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\DOMStorage\softonic.com

***** [ Internetbrowsers ] *****


*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2297 bytes] - [02/03/2016 21:03:40]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [2370 bytes] ##########


Alvast bedankt voor het meedenken,

hen3bosch

 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41274
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: AdwCleaner log Anneke

do 03 mar, 2016 10:41:00

Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op RSIT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
 
hen3bosch
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 3
Lid geworden op: do 03 mar, 2016 10:15:00
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: divers, hoofdzakelijk debian GNU/linux
Locatie: Gramsbergen

Re: AdwCleaner log Anneke

do 03 mar, 2016 11:11:26

Hallo,

bedankt voor de snelle reactie. In de bijlage heb ik de bestanden toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

hen3bosch
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41274
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: AdwCleaner log Anneke

do 03 mar, 2016 11:16:18

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    C:\Users\Anneke\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\MyPC Backup.lnk;f
    C:\Program Files (x86)\OLBPre;fs
    autoclean;
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
 
hen3bosch
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 3
Lid geworden op: do 03 mar, 2016 10:15:00
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: divers, hoofdzakelijk debian GNU/linux
Locatie: Gramsbergen

Re: AdwCleaner log Anneke

do 03 mar, 2016 19:39:16

Enig idee hoelang dit programma zijn werk moet doen?

Het is nu een uurtje op zes, zeven bezig met geen verandering. Gewoon geduld blijven hebben?

hen3bosch
 
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41274
Lid geworden op: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: AdwCleaner log Anneke

vr 04 mar, 2016 08:20:50

Hallo,

Dat duurt wel heel lang, maar probeer het nog eens maar dan in de veilige modus. Normaliter moet dit niet langer dan een uur duren.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten