Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
werkboy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 13 nov, 2015 10:40:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: McAfee
AM: McAfee
FW: McAfee

klacht 235238

vr 13 nov, 2015 14:03:56

Ik heb van Arie Manintveld de stappen doorlopen en de logfile van ADWCleaner en MBSM toegevoegd. Wat moet ik verder doen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

 
Gebruikersavatar
abbs
Security Helper
Security Helper
Berichten: 15603
Lid geworden op: zo 04 nov, 2012 17:10:56
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

Re: klacht 235238

vr 13 nov, 2015 14:09:24

werkboy schreef:
Ik heb van Arie Manintveld de stappen doorlopen en de logfile van ADWCleaner en MBSM toegevoegd. Wat moet ik verder doen?

Wie is Arie Manintveld?


  1. Start AdwCleaner opnieuw op.

    AdwCleaner uitvoeren
    • Sluit alle openstaande vensters.
    • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Klik vervolgens op de knop Scannen.
    • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
    • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
    • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
    • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.


    2. Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op.
    Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

    RSIT Uitvoeren
    Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
    • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
    • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
    • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
 
werkboy
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 13 nov, 2015 10:40:52
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: McAfee
AM: McAfee
FW: McAfee

scan van AdwCleaner en RSIT

vr 13 nov, 2015 19:38:09

hierbij zend ik de logfiles, zie klacht 235238.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 6388
Lid geworden op: ma 18 okt, 2010 12:50:25
OS: macOS Mojave 10.14.5 & W10Pro&Home
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch (macOS)

Re: klacht 235238

vr 13 nov, 2015 19:52:27

@ werkboy,

Uw berichten zijn samengevoegd, blijft in hetzelfde topic reageren.
Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
 
Gebruikersavatar
abbs
Security Helper
Security Helper
Berichten: 15603
Lid geworden op: zo 04 nov, 2012 17:10:56
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert
Locatie: Leidschendam

Re: klacht 235238

vr 13 nov, 2015 20:50:34

Hallo,


Wie is Arie Manintveld?
Wat bedoel je met klacht 235238?
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten