Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
Andeweg schreef:Nu heb ik RSIT gedownload,en als resultaat heb ik twee bestanden,Log en Info. Dat zijn twee kladblokken,en wat ik daar verder mee moet dat begrijp ik niet zo erg.
Maar ik heb geen Hijack in mijn bestanden staan.Ik heb ze als Administrator laten uitvoeren,maar ik krijg geen Hijack.Wel kreeg ik te zien een plaatje met Contineu en dat heb ik uit gevoerd.
Voor de rest zou ik niet weten wat ik verder moet doen,of wat ik verkeerd heb gedaan.
Andeweg schreef:Goed,dat is dan gebeurd,links onderin zie ik log.txt staan ( knipperen),wat nu verder.
Andeweg schreef:Welke inhoud moet ik plakken,moet ik de hele lijst wat ik krijg,naar het forum plakken? Ik weet niet precies wat je bedoeld.
Dat is nu die onwetend heid van mij,ik weet er niets van,maar ik probeer alleen.
Andeweg schreef:Nu heb ik gisteren die 2 mappen info en log naar het forum gestuurd,maar nog geen reactie gehad.