Plaats reactie
1
Hallo

Ik heb een vraagje over de Internetbeveiliging van Ziggo en de helpdesk kon hier geen antwoord op geven.
Mijn ouders zijn gescheiden sinds kort en mijn moeder heeft Ziggo internet genomen en wil ook de Internetbeveiliging van Ziggo gaan nemen.
Mijn vader heeft ADSL vak KPN en dat is glasvezel alles in 1 geloof ik.

Ik zit de ene week bij mijn moeder en de ene week bij mijn vader de weekenden verschillen soms maar kan ook gebruik maken de Internetbeveiliging van Ziggo van mijn moeder als ik bij mijn vader op KPN zit of werkt dat niet?

Bedankt en groetjes,

Mellanie
2
Er is een verschil tussen een internetverbinding, in dit geval twee verschillende providers, en een beveiliging (antivirus/ firewall) op je PC.
Je kan perfect gebruik maken van de internetverbinding van Ziggo bij je moeder en bij je vader van KPN.
Ik vermoed dat je over een laptop beschikt en dat je draadloos internet gaat gebruiken?
Dan heb je enkel het SSID en beveiligingsscode nodig die je moeder en vader ontvangen hebben van hun provider om gebruik te maken van het draadloos internet.

De internetbeveiliging waarmee ik vermoed dat je een antivirus en firewall (AVG, AVAST, NORTON, .........) bedoelt die staat gewoon op je laptop en werkt om op het even welk internetaccount.
3
Hallo Clarkie
Clarkie schreef:Je kan perfect gebruik maken van de internetverbinding van Ziggo bij je moeder en bij je vader van KPN.
Dit wilde ik weten waarvoor hartelijk dank. :dank:

Bedankt en groetjes,

Mellanie
4
Mellie schreef:Ik zit de ene week bij mijn moeder en de ene week bij mijn vader de weekenden verschillen soms maar kan ook gebruik maken de Internetbeveiliging van Ziggo van mijn moeder als ik bij mijn vader op KPN zit of werkt dat niet?
Dat is geen probleem de Ziggo Internetbeveiliging is een (rebrand) van F-Secure, en heel veel ISP's gebruiken dit als basis voor hun geboden antivirusoplossing.
Je hebt dan geen full-support via F-Secure maar wel via Ziggo, of je daar vrolijk van moet worden laat ik even voor wat het is maar je bent vaak wel goedkoper uit als je het via je ISP koopt maar soms ook wel duurder daar moet je dus even voor uitkijken.

ISP AV Marketing (kosten/baten/oplichting) gedoogd?
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 199&t=4269" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”