Plaats reactie
1
Vanmorgen tijden het opstarten van mijn pc met OS Windows 10 werd mijn Ziggo Internetbeveiliging Basis geüpdatet, tot mijn grote verbazing stond er geen Ziggo Internetbeveiliging Basis meer maar Ziggo Internetbeveiliging uitgebreid op mijn pc vermeld na het opnieuw opstarten dat werd gevraagd na deze update. Wat is hier gaande en zo ja hebben dat meer gebruikers al ondervonden? het blijft voor mij een raadsel en wat kan ik nu het beste ondernemen hier tegen.

Met vriendelijke groet,
M@dman.
2
Hallo,

Blijkbaar biedt Ziggo momenteel via de updates ook "Ziggo Internetbeveiliging uitgebreid" aan? Tenminste zo lijkt het wel, en deze versie kan je als abonnee dan 2 maanden gratis gebruiken.
Ik heb dit even nagekeken op een laptop met Windows 10 waarop ik laatst de "basis" versie had geïnstalleerd maar die was ook omgezet naar "uitgebreid" waarvoor de licentie nu was verlopen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Ziggo Internetbeveiliging Uitgebreid heb ik gedeïnstalleerd en via Mijn Ziggo de basis versie weer gedownload en geïnstalleerd en wederom krijg ik de uitgebreide versie waarvan de licentie nu wel geldig is...

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Heel vreemd, maar blijkbaar heeft Ziggo wat problemen met dit beveiligingspakket en Windows 10. Wellicht dat dit hiermee te maken heeft en Ziggo tijdelijk de uitgebreide versie voor Windows 10 gebruikers beschikbaar heeft gesteld. In mijn geval is Windows Defender nog steeds uitgeschakeld en is Ziggo IB gewoon actief... :-\
Internetbeveiliging van Ziggo werkt nu niet goed in combinatie met Windows 10. Geen zorgen. We werken aan de oplossing. Tot die tijd is je computer automatisch beschermd door de virusscanner van Windows (Windows Defender). Zodra we de oplossing hebben gevonden, neemt Ziggo Internetbeveiliging de bescherming van je computer weer automatisch over. Vanaf ongeveer eind oktober zullen Internetbeveiliging van Ziggo en Windows 10 goed met elkaar werken.
Bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/int ... eveiliging" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”