Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben hier nieuw en heb een probleem met mijn Ziggo internetbeveiliging. Telkenmale als ik opstart komt er een waarschuwing Uw computer is niet beveiligd en daaronder staat. Fout met virus- en spywarebeveiliging. Start uw computer opnieuw op.

Afbeelding

Opnieuw opstarten helpt dus niet en verwijderen kan ik het ook niet omdat er iets ontbreekt maar staat niet bij wat. Ik zit dus zwaar met de handen in het haar omdat de computer niet meer beveiligd is.
2
Hallo en welkom op het forum,

Blijkbaar is de installatie corrupt geraakt en het opnieuw opstarten van de computer zal dan inderdaad niet helpen. Het beste is om Ziggo Internetbeveiliging even geheel van de computer te verwijderen, maar als ik het goed begrijp is dit via het configuratiescherm > software ook niet mogelijk? Dan is de enige oplossing om dit middels de UninstallationTool van F-Secure te doen, Ziggo Internetbeveiliging is namelijk de beveiligingssoftware van F-Secure.

Download de UninstallationTool van F-Secure voor het verwijderen van de Ziggo Internetbeveiliging naar bijvoorbeeld het bueaublad.
Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de UninstallationTool.exe en klik op uitvoeren als administrator.
Selecteer vervolgens de optie I accept the terms in the license agreement en klik op Next.
Klik vervolgens in het volgende scherm op Start.
Ziggo Internetbeveiliging verwijderen middels de UninstallationTool kan echter enige tijd in beslag nemen.
Wanneer de tool gereed is klikt u op de knop Restart om de computer opnieuw op te starten.

Installeer hierna de Ziggo Internetbeveiliging even opnieuw en kijk of de problemen hiermee verholpen zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Alles opgevolgd zoals je schreef en kan met volle tevredenheid mededelen dat het probleem is opgelost en nog op een zeer eenvoudig en dudielijk geschreven manier. Mag ik je heel hartelijk danken voor de snelle service.

Vriendelijke groeten.

Wouter
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”