Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik probeer op de laptop van mijn dochter Ziggo internetbeveiliging te installeren maar bij 90% of iets in die richting geeft het aan installatie mislukt.
Verder geen foutmelding of een code alleen installatie mislukt.

Eerst dacht ik dat het kon komen omdat AVG - de gratis versie - niet goed verwijderd was en ben ik met systeemherstel terug gegaan en heb toen AVG verwijderd met de removal tool.
Dit mocht ook niet baten want bij de installatie van de Ziggo internetbeveiliging krijg ik steeds aan het einde installatie mislukt.

Ik weet niet meer wat ik nog kan proberen en hoop dat jullie misschien een oplossing voor mij hebben.

Alvast bedankt voor de moeite om mij te helpen.

Hans
2
Hallo,

Is er op deze computer nog andere beveiligingssoftware geïnstalleerd zoals bijvoorbeeld een aanvullende malwarescanner of een firewall?
En heeft er eerder op deze computer een beveiligingspakket van F-Secure gestaan, de Ziggo internetbeveiliging is hierop gebaseerd namelijk.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor de snelle reactie Maxstar.

Op deze laptop is alleen nog Super Anti Spyware aanwezig verder niets en de firewall is die van Windows zelf.

Of er eerder software van F Secure is geïnstalleerd weet ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar zou best zo kunnen zijn.
4
Hallo,

Om eventuele restanten van eerdere beveiligingspakketten van F Secure te verwijderen kan je de UninstallationTool van F-Secure eens gebruiken.
Zie de onderstaande link voor de complete handleiding.
http://www.gratisvirusscanner-downloade ... rwijderen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Herstart hierna even de computer en probeer dan opnieuw even Ziggo Internetbeveiliging te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Goedemiddag Maxstar,

Er moest even aan de familiaire verplichtingen worden voldaan daarom wat later een bericht terug.
Maar heb daarnet alle stappen gevolgd en Ziggo internetbeveiliging staat er nu compleet op.

Heel erg bedankt voor de hulp en nog een fijne zondag. :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”