Plaats reactie
1
Hallo,

Wij hebben een nieuwe computer gekocht en willen daar nu de gratis Ziggo internetbeveiliging opzetten maar mijn zoon heeft op de vorige computer waar Norton opstond en verlopen was eerder gerpobeerd de internetbeveiliging van Ziggo op te zetten maar dat is mislukt en omdat je het maar op 1 computer kan gebruiken wil ik graag weten of we het nu nog wel kunnen gebruiken op de nieuwe computer.

Als ik trouwens kijk op Mijn Ziggo account zie ik licentie opzegbaar per 13-1-2014 staan heeft dat met het verlopen te maken van de installatie op de andere computer?
We hebben ons namelijk nooit zelf aangemeld of mijn zoon moet dat toch gedaan hebben maar die weet dat niet meer.

Kan ik deze software nu gewoon opnieuw installeren, downloaden is wel gelukt weet alleen niet of we nog iets moeten doorgeven veranderen en zou daar graag wat hulp bij willen.
2
Hallo en welkom op het forum,

Je kan het gratis Ziggo Internetbeveiliging Basis gewoon installeren op uw nieuwe computer, het maakt namelijk niet uit of er eerder is geprobeerd om het op een ander systeem te installeren. Zo lang het op één computer geactiveerd is zal je geen problemen ondervinden, als het echter op een andere computer ook actief is dan krijg je een melding om de licentie over te zetten, waarna er een nieuw hardware-ID zal worden opgeslagen voor het gebruik van de beveiligingssoftware.
Hans D schreef:Als ik trouwens kijk op Mijn Ziggo account zie ik licentie opzegbaar per 13-1-2014 staan heeft dat met het verlopen te maken van de installatie op de andere computer?
Ik heb geen idéé waarvoor die datum staat, maar ik denk haast dat het gewoon een standaard datum is die vermeld staat. Ziggo Internetbeveiliging Basis is immers gewoon gratis te gebruiken en je hoeft je daarvoor niet aan te melden om gebruik van te kunnen maken, alle Ziggo klanten kunnen via mijn.ziggo.nl zo de licentie ophalen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”