Plaats reactie
18
Ik heb de poll maar geheel verwijderd in dit topic omdat het niet meer relevant is met de titel en stelling.
Trevor schreef:Ik heb nooit begrepen waarom mensen een firewall installeren in de meeste routers zit dit standaard al en daar heb je geen last van zoals al die andere meuk waar je vette RSI van het klikken krijgt. :eek:
Er staat trouwens een fout in je profiel Trevor bij firewall heb je Windows Defender opgegeven. :conf:
19
Trevor en medeforummers,

Als nieuwkomer wil ik geen flame-discussie uitlokken maar wil wel even toelichten dat Sygate wel als de bakermat van end user network security gezien kan worden met in het bijzonder de Sygate Personal Firewall die trouwens over het algemeen nog veel wordt gebruikt al liggen de ontwikkelingen ervan stil na de overname van Symantec.

Besef wel dat Sygate Personal Firewall de beste application based firewall was in de hoogtij dagen samen met de concurrenten Kerio en Outpost waar geen Zone Alarm of dergelijke aan kon tippen.
Sygate PF was vooral populair bij de doorgewinterde techneuten die met de uitgebreide logs, Back Trace en Whois functies tot in de nopjes blij waren.

Wat ik nog wel mee wil geven is dat een serieus en interessant topic als deze gevrijwaard moet blijven van een flame-bait, en mijn reactie lokt dat misschien wel uit maar wilde toch even aangeven dat Sygate beter verdiend dan een doelloos bericht.
Best regards

Andrew
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”