Plaats reactie
1
McAfee geeft aan dat er een beveiligingsprobleem is omdat de firewall niet is ingeschakeld. Als ik probeer om deze in te schakelen schiet deze automatisch terug op uit.
Ik kwam hier een gelijkaardig onderwerp tegen op Google maar daar was het advies om McAfee opnieuw te installeren maar kan dit niet ook op een andere manier?
3
Ik ga het direct even proberen maar vind het wel dat dit zomaar kan gebeuren en je dan heel McAfee opnieuw moet installeren.
4
Verwijder McAfee wel in de veilige modus anders gaat het niet lukken.

Het beste kan je Revo Uninstaller gebruiken om Mcafee weg te halen die scant dieper in het register en haalt echt alles weg.
5
Ik heb mcafee al verwijderd maar niet in de veilige modus.!
Dus nu moet ik ook Revo Uninstaller doen voordat ik McAfee opnieuw installeer?

Dit is erg verwarrend en weet niet wie het bij het beste eind heeft, Maxtar of Betram?
6
Hoi,

Revo Uninstaller kan je beter niet gebruiken maar de eigen "uninstaller" en de removal tool van McAfee, die zijn er immers specifiek voor gemaakt.
Als je reeds McAfee hebt verwijderd herstart je het systeem als dit niet automatisch wordt gevraagd en kan je gewoon McAfee weer opnieuw installeren.
Malon schreef:(..)maar vind het wel dat dit zomaar kan gebeuren.
Dit kan vele oorzaken hebben, maar bijvoorbeeld een register cleaner die iets teveel heeft verwijderd kan de oorzaak zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Revo uninstaller heb ik ook niet gebruikt maar na het verwijderen en herinstalleren van Mcafee is het firewall probleem opgelost maar heb er wel andere problemen bij.
Zo is de computer erg traag geworden en het openen van pagina's in internet explorer duurt zeker 30 seconden.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”