Plaats reactie
1
Beste forumleden,

Kreeg eergisteren een melding van AVAST dat er een malware-gen was ontdekt. Hierop heb ik deze verwijderd en ben ik gaan zoeken hoe ik mij hiertegen kan wapenen. Ik gebruik een Windows firewall en schijnt dat deze ineffectief werkt. Hierna heb ik gisteren Comodo geïnstalleerd. Werkte prima tot vanochtend toen ik de pc opstarten en er geen internetverbinding kon worden gerealiseerd. Heb Comodo toen verwijderd. Nu blijft de vraag, ben ik zo wel voldoende beschermd? En daarnaast lees ik van alles over een firewall op de router. Hoe kan ik dit uitzoeken en eventueel inschakelen?

Hopend op jullie spoedige reacties,

Mike
2
Had je alleen de Comodo firewall geïnstalleerd of ook de virusscanner en de Secure DNS servers van Comodo?
If it ain't broken, don't fix it
6
Ik heb zo'n vermoeden dat het probleem misschien niet eens door Comodo was veroorzaakt maar misschien gewoon even een storing was.
If it ain't broken, don't fix it
8
merk nu wel dat mijn pc super traag werkt.
comodo vraagt wel heel veel van mijn systeem?

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
9
shailendersain schreef:merk nu wel dat mijn pc super traag werkt.
comodo vraagt wel heel veel van mijn systeem?
Is dit alleen na de eerste reboot geweest dat Comodo het systeem vertraagde of is dit nog steeds het probleem?
EDIT
Ik lees net dat je een nieuwe installatie hebt uitgevoerd is dat deze PC of een andere?
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 5&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
10
Nou Comodo bleef ook na een 2e en 3e reboot zo vervelend doen. En ja heb zojuist een nieuwe installatie uitgevoerd op betreffende pc. Als ik alles weer draaiende heb zal ik het nogmaals een poging wagen. Fijn weekend!
11
Het installeren / vervangen van (beveiligingssoftware) op systemen die langer in gebruik zijn willen wel eens vreemd doen.
Ik verwacht dat Comodo op een schone installatie gewoon soepel gaat draaien hoor. ;)
If it ain't broken, don't fix it
12
Heb Comodo sinds gisteren weer lopen op een herinstallatie van XP. Verder werkt alles wel prima zo, geen omkijken naar. Maar valt me wel op dat mijn systeem af en toe hapert bijv bij het oproepen van taakbeheer, dan moet ik 10-20 seconden wachten voor deze pas oppopt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”