Plaats reactie
1
Beste expert,


Na het met jullie hulp schoonmaken van mijn pc wil ik een betere firewall installeren. De Comodo firewall. Maar dat lukt niet. Na downloaden worden de bestanden netjes uitgepakt en begint de installatie. Er komt nog een mededeling dat de avast virusbescherming en de windows firewall zijn uitgezet. Er verschijnt ook een icoontje op het bureaublad. Na een tijdje op 99 % te hebben gestaan komt de foutmelding 1603: onherstelbare fout bij installatie. Het icoontje en het installatieschermpje verdwijnen weer.

Vervolgens probeer ik weer de windows firewall aan te zetten maar dat lukt niet er staat dat de comodo firewall is ingeschakeld. Dat kan ik ook niet wijzigen.


Ik heb op een andere computer met windows 10 erop ook geprobeerd de comodo firewall te installeren. Maar daar krijg ik vrijwel direct bij het begin een foutmelding: non 7z archive.


Hebben jullie hiervoor een oplossing?


Met vriendelijke groeten,


Koos Bakker
2
Hallo,

Welke versie van de Comodo firewall heb je gedownload, is dat (8.2.0.4674) of hoger?
Mocht je een andere versie, dus een lagere gebruikt hebben download het installatiebestand van de onderstaande link en probeer deze te installeren.
http://download.comodo.com/cis/download ... taller.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste Maxstar,

OP mijn pc met windows 7 heb ik geprobeerd dezelfde versie te downloaden.

En met het link je van jou krijg ik dezelfde foutmelding. Zowel als mijn virusscanner aan staat als dat ik hem uitgezet heb.

De naam van de installer die ik gedownload heb is: cmd_fw_installer_6907_a5
Terwijl er met ju linkje het volgende bestand mee kwam: cmd_fw_installer

Op mijn windows 10 pc heb ik het nog niet geprobeerd.

Ik ben benieuwd of je een oplossing hebt.


Met vriendelijke groeten,

Koos Bakker
5
Het is me gelukt op mijn windows 7 pc. Ik heb eerst mijn pc helemaal laten scannen en schoonmaken met CCleaner en windows defender. En toen Comodo opnieuw gedownload en via Administrator geinstalleerd. Waarschijnlijk heb ik de vorige keer vergeten te installeren via Administrator.

Nu nog op mijn windows 10 pc. Daar zal ik wel dezelfde fout hebben gemaakt.

Bedankt voor jullie support.

Koos Bakker
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”