Beste Abraham
Bij system file check stopt deze met 62 procent.
Hetzelfde gebeurde toen ik het deed vanuit CMD sfc /scannow.
Enig idee wat ik kan doen?
Groetjes
2
Hallo en welkom op het forum,
Wat zijn exact de problemen met deze computer, betreft dit ook dezelfde melding met de firewall van Windows of is het puur de System File Checker die niet werkt?
Wat zijn exact de problemen met deze computer, betreft dit ook dezelfde melding met de firewall van Windows of is het puur de System File Checker die niet werkt?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo,
Ik heb de berichten even opgesplitst naar een nieuw onderwerp, dit om het overzicht te behouden.
Voer als eerst de Farbar Service Scanner eens uit, dan kunnen we even verder kijken.
Download Farbar Service Scanner naar het bureaublad.
Farbar Service Scanner uitvoeren
Ik heb de berichten even opgesplitst naar een nieuw onderwerp, dit om het overzicht te behouden.
Voer als eerst de Farbar Service Scanner eens uit, dan kunnen we even verder kijken.
Download Farbar Service Scanner naar het bureaublad.
Farbar Service Scanner uitvoeren
- Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
- Vink vervolgende de onderstaande items aan.
- Internet Services
- Windows Firewall
- System Restore
- Security Center / Action Center
- Windows Update
- Windows Defender
- Other Services
- Klik vervolgens op de knop "Scan".
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Alvast graad gedaan en ik zie het logbestand wel verschijnen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Goedemorgen,
Download ServicesRepair.exe naar bijvoorbeeld het bureaublad.
Download ServicesRepair.exe naar bijvoorbeeld het bureaublad.
- Dubbelklik op "ServicesRepair.exe" om de tool te starten.
- Klik in het venster wat nu verschijnt op "Ja" om door te gaan.
- Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande venster te zien.
- Herstart de computer zoals gevraagd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Hallo,
Bedankt voor de mededeling, en mooi dat het probleem is verholpen...
Bedankt voor de mededeling, en mooi dat het probleem is verholpen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)