Plaats reactie
1
Hallo,

Mijn AVG Firewall werkt niet meer en kan die niet meer inschakelen en opnieuw installeren lukt ook niet en geeft dan aan.

Installation cannot continue.

Error message: MFA is already running and only one instance is allowed at at time.
Error code: 0xE001d026

Dit zegt me allemaal niks en krijg het niet meer goed.

Wie kan me verder helpen?
2
Hallo en welkom op het forum,

1. Voer de AVG Remover uit AVG te verwijderen, en installeer deze hierna even opnieuw en kijk of het probleem dan is opgelost.
  • Download de juiste “removal tool” voor uw AVG product van de website van AVG.
  • Sla het installatiebestand op op uw Bureaublad.
  • Dubbelklik op de AVG Remover / Removal tool op uw Bureaublad, wanneer u een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe).
  • Er verschijnt nu een CMD (CommandPrompt venster) en een waarschuwing.
    • This application will remove AVG from your computer. It can require one or more reboots during the cleaning process and it requires to be started from local drive. Please save all your work and close all other applications.
  • Klik hier op JA om het verwijderen van AVG voort te zetten.
  • Wanneer de AVG remover gereed is zal uw computer automatisch opnieuw opgestart worden.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Download de juiste “removal tool” voor uw AVG product van de website van AVG.
Waar moet ik dan doen want kan het nergens vinden?
5
Downloaden gelukt maar de hele computer hing vast dus met de aan en uit knop maar gereset.
Toen weer geopend en gelijk een zwart scherm en de computer starte opnieuw op.
Nog een keer geprobeerd en dat ging ineens wel goed en kreeg ik dat schermpje wat je laat zien en AVG is eraf.

Heb nu wel een ander probleem en kan het dus voor geen mogelijkheid meer installeren en zegt.

De gegevens zijn ongeldig.
Ernst: Fout
Foutcode: 0xe0010045
Foutmelding: De gegevens zijn ongeldig.
Er is een onverwachte runtimefout opgetreden.

Wat nu?
6
Herstart als eerste even de computer opnieuw en voer daarna opnieuw de Removal Tool uit als administrator.
Daar wederom even opnieuw opstarten en doe het dit keer tweemaal, dit om er zeker van te zijn dat er geen onderdelen meer van de removal tool actief zijn.

Verwijder het huidige installatiebestand van AVG Internet Security en download deze vervolgens opnieuw en probeer de installatie even opnieuw.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Allemaal opnieuw uitgevoerd en lijkt succes te hebben gehad AVG werkte weer en de melding MFA is already running and only one instance is allowed at at time heb ik niet meer gezien.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”