Plaats reactie
16
Moet ik mijn virusscanner uitschakelen? Avast zegt dat dat bestand een trojaans paard is.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
17
PCloudCleaner.LOG
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
18
FSS.txt
Mag ik op Clean drukken in Panda Cloud Cleaner?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
19
Gblue schreef: Mag ik op Clean drukken in Panda Cloud Cleaner?
Neen.
Probeer dit eens:
1. Start > typ services.msc
2. Start de Windows Event Controller én Windows Event Log service
3. Start de Base Filtering Engine service
4. Controleer het opstarttype van de Windows Firewall service - zet deze op automatisch indien dit niet het geval is.
Heb je dit kunnen uitvoeren? Wat is het opstarttype van de Windows Firewall service nu?

Gblue schreef:Moet ik mijn virusscanner uitschakelen? Avast zegt dat dat bestand een trojaans paard is.
Welk bestand?


Voer nog eens RogueKiller uit ter controle:
Download Afbeelding RogueKiller 32 of 64 bit naar het bureaublad
RogueKiller 32 bit (x86)
RogueKiller 64 bit (x64)
  • Dubbelklik op RogueKiller.exe om de tool te starten, Windows Vista 7 & 8 gebruikers krijgen een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer) klik hier op Uitvoeren / Run.
  • Roguekiller zal nu als eerste een pre-scan uitvoeren, wanneer deze gereed is klikt u op accept om de EULA / Disclaimer te accepteren.
  • Zorg ervoor dat de volgende opties in RogueKiller staan aangevinkt.
    • MBR Scan
    • Check Faked
    • Anti-Rootkit
  • Klik vervolgens rechts bovenin op de knop "Scan"
  • Wacht vervolgens geduldig tot de scan gereed is, gebruik de computer intussen niet voor andere zaken.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u op de knop "Report", nu wordt het logbestand geopend deze wordt tevens op het bureaublad opgeslagen als (RKreport[1]_S_05292013_02d1206.txt)
  • Voeg dit logbestand vervolgens als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
Ik heb dat van services.msc uitgevoerd, het opstarttype van Windows Firewall Service is Automatisch, maar als ik hem wil starten zegt hij dat de service niet kan worden gestart.
Terwijl ik Panda Cloud Cleaner aan het installeren was, gaf Avast aan dat er een trojaans paard in zat, heb dan gewoon m'n virusscanner uitgeschakeld.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
21
RKreport[0]_S_08292013_191423.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
22
Gblue schreef:Ik heb dat van services.msc uitgevoerd, het opstarttype van Windows Firewall Service is Automatisch, maar als ik hem wil starten zegt hij dat de service niet kan worden gestart.
Terwijl ik Panda Cloud Cleaner aan het installeren was, gaf Avast aan dat er een trojaans paard in zat, heb dan gewoon m'n virusscanner uitgeschakeld.
Welke melding geeft die precies? Voer ook nog eens het volgende uit, RogueKiller geeft een Empty MBR aan om één of andere reden:

Download MBRCheck.exe naar je bureaublad.
  • Dubbelklik op MBRCheck.exe om het programma te openen.
  • Zo'n soort venster zal geopend worden:
    Afbeelding
  • Als je (zoals hierboven in de afbeelding) een melding krijgt, typ dan op N en druk op Enter.
  • Druk nogmaals op Enter.
  • Een kladblokbestand genaamd MBRCheck_mm.dd.yy_hh.mm.ss zal op je bureaublad worden opgeslagen. Post de inhoud van dit bestand in je volgende bericht.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Welke melding geeft die precies?
Kan de Windows Firewall niet starten op Lokale computer. Raadpleeg voor meer informatie het systeemlogboek. Als dit geen service van Microsoft is, dient u contact op te nemen met de fabrikant van de service. Vermeld daarbij de servicespecifieke foutcode 2.
MBRCheck_08.29.13_19.25.02.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
24
Ga nogmaals naar services.msc en controleer of volgende services gestart zijn en op Automatisch staan. Zoniet, start deze dan en zet ze op automatisch:

IPsec Policy Agent (PolicyAgent)
IKE and AuthIP IPsec Keying Modules
Internet Connection Sharing (ICS)
Routing and Remote Access
Remote Procedure Call (RPC)
DCOM Server Process Launcher
RPC Endpoint Mapper
Windows Firewall Authorization Driver
Base Filtering Engine

Herstart hierna de computer en controleer of het probleem is opgelost.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
25
Windows Firewall Authorization Driver zie ik niet in de lijst van services.
Verder krijg ik deze foutmelding: http://upload.mattie-systems.nl/uploads ... nipsel.jpg
Ik ga de pc nu opnieuw opstarten.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
26
Na opnieuw opstarten, nog steeds hetzelfde probleem.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
28
Klopt.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
29
Oké, ik denk dat we malware wel kunnen uitsluiten nu, dit is een Windows probleem. Voer het volgende eens uit:

1) Ga naar start > typ CMD en druk op Enter
2) In het nieuwe zwarte scherm typ je: sc sdshow MpsSvc
! Note: indien je Access Denied krijg, voer CMD dan uit als Administrator
3) Kopieer de output in een Notepad (kladblok) bestand

Hierna:
  • Download de Windows Repair (All In One) van Tweaking:
    http://www.techspot.com/downloads/5314- ... epair.html" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Vink alles af behalve:
    Reset Registry Permissions
    Reset File Permissions
    Repair WMI
    Repair Windows Firewall
    Repair Windows Updates

    (dus enkel bovenstaande mogen aangevinkt staan)
  • Klik nu op Start
  • Als de fixes klaar zijn, herstart de computer
Voer nu nogmaals de eerste stappen uit van hierboven (sc sdshow MpsSvc), kopieer deze output in hetzelfde tekstbestand en voeg deze daarna toe aan je volgende reply.

Controleer eveneens of het probleem nu is opgelost.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Probleem is niet opgelost.
naamloos.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Spoiler: weergeven
I have a dream that one day every valley shall be exalted, every hill and mountain shall be made low, the rough places will be made straight and the glory of the Lord shall be revealed and all flesh shall see it together.
- Martin Luther King, Jr.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”