Plaats reactie
1
Geacht forum,

Afgelopen week was ik door de ING afgesloten voor betalingsverkeer omdat er een trojaans paard op de computer aanwezig was. Dit is opgelost met een verse installatie van Windows.
Bij de ING wilde ik een controle laten doen maar dat was niet mogelijk ik kreeg wel het advies om een internet security pakket te kopen. Maar dat heb ik al, namelijk Ziggo Internet beveiliging.
De medewerker van de ING heeft mij een mail gestuurd met informatie zoals 3x kloppen maar ook een link naar een programma speciaal voor het beveiligen van internetbankieren.
Dit is die link: http://antimalwaresoftware.nl/reviews-e ... eiligheid/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb het programma HitmanPro nu op de computer staan maar zie nergens in Internet Explorer die groene balk van Windows Internet Explorer dat de computer veilig is.
Omdat ik hier mijn vraag kon stellen doe ik dat dan maar in de hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

Vriendelijke groet,

Nel
2
Hoi en welkom op het forum,

Heb je wel HitmanPro.Alert geinstalleerd want deze optie zit namelijk niet standaard in de gewone versie van HitmanPro.
HitmanPro.Alert 32 bit - http://dl.surfright.nl/beta/hmpalert.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
HitmanPro.Alert 64 bit - http://dl.surfright.nl/beta/hmpalert_x64.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Geachte Maxstar,

Ik heb gewoon de standaard link van HitmanPro op Google gebruikt maar uit het bericht op te maken is dit dus niet goed. :-[
Welke van die twee linkje heb ik dan nodig die jij hebt geplaatst?

Vriendelijke groet,

Nel
4
Hoi,

Welke versie van Windows gebruik je, dit kan je nakijken door met de rechtermuisknop op deze computer te klikken.
Hier staat vermeld of het een 32 of 64 bit versie van Windows betreft.

Zodra je dan HitmanPro.Alert hebt geinstalleerd kan je de huidige HitmanPro versie gewoon blijven gebruiken als on-demand scanner om periodiek de computer te controleren op aanwezigheid van malware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Geachte Maxstar

Ik heb Windows 7 Home Premium 64 bit.
Maxstar schreef:Zodra je dan HitmanPro.Alert hebt geinstalleerd kan je de huidige HitmanPro versie gewoon blijven gebruiken als on-demand scanner om periodiek de computer te controleren op aanwezigheid van malware.
Wat bedoel je precies met gebruiken als on-demand scanner?

Vriendelijke groet,

Nel
7
Geachte Maxstar,

Misschien wel een hele domme vraag maar ik begrijp nu even niet meer hoe het nu precies zit hoor.
Jij schrijft dat ik HitmanPro Alert moet installeren omdat dit niet in de gewone versie van HitmanPro zit, op de website van HitmanPro staat weer heel iets anders en daar schrijft men dat het er wel inzit.

Availability
HitmanPro.Alert will be free of charge and is available for release in the second quarter of 2012. HitmanPro.Alert will also be available within the HitmanPro anti-malware program.
8
Hoi,

Zover ik weet en kan zien is HitmanPro.Alert nog niet beschikbaar in HitmanPro zelf, wat ik dus bedoel is dat je apart HitmanPro.Alert dient te installeren als je hier gebruik van wilt maken.
Wellicht staat het wel op de planning om HitmanPro.Alert te integreren in HitmanPro zelf maar ik zal dit eens navragen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Sorry voor de vele vragen maar ik heb nu Hitmanpro Alert geinstaleerd maar kan nergens meer het programma vinden.
Waar kan ik het nu zo instellen dat het actief is bij internet bankieren op deze computer.

Vriendelijke groet,

Nel
11
Hoi,

Zodra HitmanPro.Alert is geinstalleerd is deze niet in de vorm van een toolbar, extensie of plug-in aanwezig in de browser.
Het programma werkte geheel op de achtergrond, je hoeft hier verder ook niets aan in te stellen.
Pas als er problemen worden gedetecteerd door HitmanPro.Alert komt deze zeg maar zichtbaar in actie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”