Plaats reactie
1
Twee maanden geleden via ING HitmanPro.Alert gekocht. Vorige week krijg ik de mededeling : 'Mislukt' wanneer ik probeer te scannen.
Ook zie ik een melding : gebeurtenis-id 911
Versie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Wie kan mij helpen?
2
Hallo :welkom:


Download de verwijdertool:

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

32 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall.exe
64 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall_x64.exe

Na de herstart kan je HitmanPro.Alert opnieuw downloaden en installeren: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankie ... alert.html
Doet hij het nu wel?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”