Twee maanden geleden via ING HitmanPro.Alert gekocht. Vorige week krijg ik de mededeling : 'Mislukt' wanneer ik probeer te scannen.
Ook zie ik een melding : gebeurtenis-id 911
Versie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.
Wie kan mij helpen?
2
Hallo
Download de verwijdertool:
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
32 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall.exe
64 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall_x64.exe
Na de herstart kan je HitmanPro.Alert opnieuw downloaden en installeren: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankie ... alert.html
Doet hij het nu wel?
Download de verwijdertool:
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
32 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall.exe
64 bit: http://dl.surfright.nl/hmpalert-uninstall_x64.exe
Na de herstart kan je HitmanPro.Alert opnieuw downloaden en installeren: https://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankie ... alert.html
Doet hij het nu wel?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
3
Hallo,
Is het gelukt?
Is het gelukt?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie