Plaats reactie
1
Enige tijd geleden heb ik het programma " Hitmanpro-alert" geinstalleerd.
Ik had al opgemerkt dat ik tijdens het surfen geen enkel kadertje meer opmerkte die even kwam piepen..
Dus, heel gewoon "hitmanpro-alert" van de pc met revo verwijderd.
Daarna CCleaner en Glary erop losgelaten + een volledige manuele verwijdering, om verloren registersporen op te sporen.
Ik heb dan een poging ondernomen om het programma opnieuw terug te installeren, maar vanaf dan liep het even mis.
Deze software wil namelijk niet meer op mijn pc geinstalleerd worden. Ik krijg na de installatie steeds de melding : applicate installatie mislukt foutcode 0.
En bij het terug opstarten van de pc, natuurlijk geen enkele melding van deze hitman pro alert...
Dit heb ik zo 3 x ondernomen, maar steeds krijg ik dezelfde melding, met resultaat geen werkende hitman pro alert...
Weet u hiermee eventueel raad?
Hartlijke dan,
Jean-Jacques
Belgie
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Het probleem komt doordat HitmanPro.Alert is verwijderd met Revo Uninstaller, beveiligingssoftware met Revo uninstaller verwijderen geeft vaak alleen maar problemen. :-[
Veel beveiligingssoftware is namelijk uitgerust met een zelfbeschermingsfunctionaliteit, en dient daarom altijd met de eigen uninstaller verwijderd te worden.

Probeer het volgende eens, als er de 64 bit versie van Windows wordt gebruikt vervang overal C:\Program Files dan voor C:\Program Files (x86)
  • Ga naar start > uitvoeren en type het commando CMD, klik hier vervolgens met de rechtermuisknop op en kies uitvoeren als administrator.
  • Typ nu achter C:\Windows\System32> cd\ gevolgd door enter.
  • Typ nu achter C:\> CD C:\Program Files gevolgd door enter.
  • Typ nu achter C:\Program Files> CD C:\Program Files\HitmanPro.Alert
  • Typ nu het commando hmpalert.exe /uninstall gevolgd door enter.
Afbeelding Klik bij de onderstaande melding op Ja indien deze verschijnt.

Code: Selecteer alles

---------------------------
HitmanPro.Alert
---------------------------
Weet u zeker dat u de gratis browser beveiligingssoftware HitmanPro.Alert wilt verwijderen?
---------------------------
Ja   Nee   
---------------------------
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hartelijke dank voor de reactie.

Uitgevoerd volgens voorbeeld.

Hitman pro alert is helemaal verdwenen en de nieuwe geinstalleerde versie werkt prima.
5
Mag ik je hierbij nog iets vragen over hitman pro alert?

Als er een nieuwe versie uitkomt van hitman pro alert, wordt deze dan automatisch aangepast?
Of wat moet men dan doen om dit weer uptodate te houden?

Dank
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”