Plaats reactie
1
Meerdere gebruikers melden op het Malwarebytes-forum problemen, dit varieert van traagheid, apps die niet openen en vastlopers van Windows. Malwarebytes stelt dat dit veroorzaakt wordt door een mogelijk conflict met de ransomware protection-laag. Het Malwarebytes-team heeft de volgende oplossing voorgesteld.
  • Stel Windows 10 2004 Upgrade uit totdat er een oplossing voorhanden is.
  • Voer een schone herinstallatie van Malwarebytes uit met behulp van de Malwarebytes Support Tool
  • Schakel Ransomware-beveiliging uit door Malwarebytes te openen > schakel bij actieve bescherming de ransomware-beveiliging uit.
https://support.malwarebytes.com/hc/en- ... 0050123454
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Hallo,

Deze update van windows staat nog niet voor mij klaar heb ik gezien, maar hoe voorkom ik nu precies dat ik deze automatisch ontvang?

Ik heb wel gevonden bij de opties dat je deze tot 35 dagen kunt uitstellen, maar weet nu niet wat ik nu het beste kan doen, ik wil tenslotte ook geen risico's lopen.
3
Hallo,

Het pauzeren van updates door deze uit te stellen is niet nodig, zodra de onderdelen-update wordt aangebonden zal deze niet automatisch geïnstalleerd worden. Alleen Windows 10 versie 1809 krijgt binnenkort een automatische upgrade naar Windows 2004. Als je versie 1909 gebruikt is dat dus niet het geval.

Wellicht komt Malwarebytes ook eerder met een update om dit probleem op te lossen dan dat Windows 2004 bij jou wordt aangeboden. Ik zou dus even afwachten, als je nu geen problemen hebt is het uitstellen van updates niet nodig, op die manier kan je alleen maar (belangrijke) out-of-band updates missen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Windows 10 2004 heeft zich een dag of 10 geleden bij mij gemeld. Hij zag er fatsoenlijk uit en dus was hij welkom.
Nu lees ik voortdurend over allerlei moeilijkheden, update uitstellen, ed. Zelfs las ik ergens dat je die update het beste weer kon verwijderen.

Maar ik kan het prima met hem vinden en ik laat de laster over 2004 maar langs me heen gaan. Kan ik nu stellen: als het nu al circa 10 dagen goed gaat, bekijk ik het maar positief en blijft alles zoals het nu is. Ben ik de enige gelukkige met een juist exemplaar?
Of is dat te goedgelovig!
  • "Geluk komt niet vanzelf"
7
Als de onderdelen-update (versie 2004) probleemloos werkt is er geen noodzaak om deze weer te verwijderen. Dat er berichten verschijnen omtrent problemen, wil dat nog niet zeggen dat het probleem ook wijdverspreid is. De meeste problemen doemen denk op bij systemen die ook al andere problemen ondervinden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”