Plaats reactie
1
  Onlangs heb ik Malwarebytes premium op  mijn laptop geInstalleerd.
Ik heb gekozen voor de duur van één jaar maar nadien merkte ik dat dit programma op automatische verlenging staat ingesteld.
Ik zou deze automatische verlenging willen verwijderen.  Is dit mogelijk en wat moet ik daarvoor doen?
Oelewapper1 ::)
2
Na 1 jaar laten zij je weten dat je weer voor een 1 jaar moet betalen, doe je dit niet dan stopt automatisch je abonnement volgens mij.
3
Ik vrees beste Nipcweb dat het niet zo simpel is zoals je het voorstelt.
Ze bezitten de gegevens van je kredietkaart (Visa) en zullen automatisch na verloop van ieder jaar zelf geld afhalen van je rekening
Zodat je een bijkomend jaar abonnement aan je broek hebt
5
Oelewapper1 schreef:Ik vrees beste Nipcweb dat het niet zo simpel is zoals je het voorstelt.
Ze bezitten de gegevens van je kredietkaart (Visa) en zullen automatisch na verloop van ieder jaar zelf geld afhalen van je rekening
Zodat je een bijkomend jaar abonnement aan je broek hebt
Oh oké, ja dat weet ik niet, ik betaal altijd los en krijg dan een aparte rekening die ik dan zelf moet overmaken.
Ik heb hen daar nooit zelf toestemming voor gegeven, maar wellicht dat het ander antwoordt je beter op weg helpt.
Succes.
8
Neen PeterJ
met je tip is het mij jammer genoeg niet gelukt.
Het lijkt erop dat Malwarebites steeds als standaardinstelling in de betalingswijze invult: automatische verlenging van abonnement.
Ik heb ook nergens een instelling gevonden waarop ik kon klikken of zo om dit te veranderen (ook niet in mijn persoonlijk account).
Ik geloof dat dit een weinig correcte manier is van dit commercieel bedrijf om nieuwe klanten aan zich te binden. 
In elke geval bedankt voor je moeite.
9
Hallo Oelewapper1,

Ben je al eens vanuit je account naar de optie payment gegaan, ik zit daar nu in bij mijn account en als je daarop klikt kun je je betalingswijze veranderen.
Mijn tip is dan, verander dit in iets anders, en dan kunnen ze in ieder geval niet automatisch dit van je rekening halen, en heb je te maken met niet betalen, dan ook geen verlenging.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat er dan gebeurd, maar in ieder geval ben je niet ongevraagd van je geld af.

Overigens zie ik bij supscriptions ook dat je je device kan loskoppelen.

Wellicht heb je daar iets aan.

p.s. ook zie ik zojuist dat je bij Support in een live chat kan gaan, of een ticket kan maken voor jouw probleem, probeer maar eens.

En je hebt gelijk, die automatische verlenging zou je toch ergens moeten kunnen stopzetten.

Billing support staat er ook bij, zag nu dus dat je daar je verlenging volgens mij kan stopzetten. zie https://support.cleverbridge.com/hc/en-us/articles/204345588
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”