Plaats reactie
16
Nu op de juiste manier.

Ik heb het in het verleden weleens ingesteld, maar zoals ik nu zie is dit niet meer zo, en dus ook niet nodig volgens mij.

Wat wel zou kunnen helpen is om Windows kenbaar te maken dat je 1 virusscanner hanteert, want vaak krijg je de melding dat slechts1 virusscanner wordt geadviseerd.

En dit doe je weer bij malwarebytes zelf.

Klik op instellingen aan de linkerkant, en selecteer toepassing, daar ben je eigenlijk al meteen, dan scroll omlaag naar Windows actiecentrum en klik op de 2e mogelijkheid waarbij dit vermeld staat.

Malwarebytes nooit registreren in het Windows actiecentrum.

Dan ziet Windows alleen Kapersky als virusscanner.

Of dit je probleem oplost weet ik niet, maar zo staat dit er bij mij bij.

Succes hiermee.
17
Ik heb gedaan als vermeld en de bescherming staat -  na MB een keer uitgeschakeld te hebben en daarna weer aan-  weer aan. Maar dan heb ik dit geschreven en het wordt weer net zo hard uitgezet  !  Wellicht gewoon het abonnement uitzitten (nog een ruim half jaar) en daarna weer naar Mbam free? 
18
rudidev schreef:Ik heb gedaan als vermeld en de bescherming staat -  na MB een keer uitgeschakeld te hebben en daarna weer aan-  weer aan. Maar dan heb ik dit geschreven en het wordt weer net zo hard uitgezet  !  Wellicht gewoon het abonnement uitzitten (nog een ruim half jaar) en daarna weer naar Mbam free? 
Blijft toch vreemd dat het bij jou niet goed werkt.
Ik werk ook met beide programma's, zowel Malwarebytes Premium naast Kaspersky Free
19
Ik lees nog nergens dat je MB als administrator laat opstarten (zie mijn post #3)
(Of heb ik iets gemist?)
Bij mij loste dat het probleem op 3 systemen op.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
20
Ik had het inderdaad niet vermeld, maar wel gedaan Veng. Wellicht om de laptop eens helemaal opnieuw op te starten, maar er draaien een paar grote backups dus dat probeer ik morgen even
21
Okido. Succes.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
22
rudidev schreef:Veng schreef: Ik gebruik Malwarebytes Premium naast Kaspersky free. Probleemloos. Ik heb wel beide programma's elkaar laten uitsluiten.

Kunnen jullie me vertellen waar ik die mogelijkheid in beide vindt? (een digibeet) 
Lees het volgende even door: Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Dank je Ben.

Ik heb e.e.a. doorgenomen en aangepast en het lijkt nu goed te gaan, maar ik juich nog even niet. Even afwachten hoe het verder gaat.
Dank je!
25
Het kan zijn dat je na het instellen als administrator en rebooten idd nog een keer een uitgeschakelde MB krijgt. Schakel die dan weer in en kijk of het vanaf dan weer goed blijft gaan. Zo gaat het tenminste bij mij.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
26
Update:

Het probleem leek onoplosbaar ondanks jullie adviezen die ik trouw uitgevoerd heb. Een weekje op vakantie geweest. Toen ik terugkwam werd er een update gedraaid van  Mbam en jullie raden het al.: Probleem opgelost. Al 3 dagen blijft de realtimebescherming aan.
27
rudidev schreef:Update:

Het probleem leek onoplosbaar ondanks jullie adviezen die ik trouw uitgevoerd heb. Een weekje op vakantie geweest. Toen ik terugkwam werd er een update gedraaid van  Mbam en jullie raden het al.: Probleem opgelost. Al 3 dagen blijft de realtimebescherming aan.
Dat is mooi om te horen (ze blijven Mbam door ontwikkelen waardoor er af en toe problemen kunnen ontstaan) dus vaak is er redelijk snel een oplossing voor de problemen :good:
Of bij elk probleem even op vakantie gaan ;)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”