Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
rudidev schreef:Een probleem dat al enkele maanden regelmatig de kop opsteekt maar de laatste dagen niet meer incidenteel maar bijna continu voorkomt: De realtimebescherming is om de haverklap uitgeschakeld en ook niet aan te zetten. Meer mensen last van dit probleem?
rudidev schreef:@abbs ja dat is vrij recent nog eens gebeurd. Ik gebruik ook Kaspersky ernaast. @Veng ik ga er vanmiddag even mee aan de gang. Bedankt beiden!
Nipcweb schreef:Heb ik ook al eens overwogen, maar op een of andere manier heb ik nog niet veel vertrouwen in mbam alleen als virusscanner
Veng schreef:Ik gebruik Malwarebytes Premium naast Kaspersky free. Probleemloos. Ik heb wel beide programma's elkaar laten uitsluiten.
Veng schreef:Het schijnt dat Windows Defender tegenwoordig ook redelijk goed is. Die zou je ook naast MB kunnen proberen.