Pagina 1 van 1

Wederom problemen met Malwarebytes

Geplaatst: 09 jan 2018 09:48
door Nipcweb
Hallo,

Hedenochtend toen ik de laptop had opgestart kreeg ik vrijwel gelijk een melding van MBAM dat de realtime bescherming op het web ingeschakeld moest worden ondanks dat deze dus altijd aanstond.

En wat ik ook doe, dus weer aanzetten, deze wordt onmiddellijk weer uitgeschakeld.

Is dit weer een bug vanwege een update of iets dergelijks, en hebben meer gebruikers daar last van?

Mijn vraag is dus hoe los ik dit op?

Re: Wederom problemen met Malwarebytes

Geplaatst: 09 jan 2018 11:25
door abbs
Hallo,

Ik heb zitten zoeken maar zie niet echt waar het probleem van kan komen.
Het beste kan je weer Malwarebytes verwijderen herstarten en opnieuw downloaden en installeren.

Re: Wederom problemen met Malwarebytes

Geplaatst: 09 jan 2018 11:55
door Nipcweb
Ik heb nadat ik opnieuw moest opstarten om een andere app geïnstalleerd te krijgen gemerkt dat alles weer goed werkt.
Ik dacht eerst dat het met de beveiligingspatch van Windows te maken had diegene van Intel waar de laatste tijd over werd gesproken.

Maar nu lijkt alles weer goed te werken.

In ieder geval bedankt voor je reactie. :)

Re: Wederom problemen met Malwarebytes

Geplaatst: 09 jan 2018 12:14
door abbs
Hallo,

Nee het lag niet aan die update Malwarebytes is compatibel voor die update (hadden we al getest zie antwoord iEscape viewtopic.php?f=213&t=21440)

Maar mooi dat alles weer werkt, vaak help weer de pc afsluiten (niet de optie Opnieuw herstarten) en dan opnieuw starten.

Re: Wederom problemen met Malwarebytes

Geplaatst: 12 jan 2018 22:51
door Veng
"de realtime bescherming op het web ingeschakeld moest worden"
Heb ik af en toe ook. Licht vermoeden dat dit na een update ontstaat.
Na een reboot is dit meestal weer in orde.